سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حشره خندان را تا بحال دیده اید؟! +عکس


اما در حین این بررسی ها، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.

روزگار نو: گونه ای جدید از حشرات در جنگلهای فرانسه کشف شده که تاکنون نمونه ای از آن مشاهده نشده است.

جانور شناسان پس از بررسی های ابتدایی این حشره عجیب را منسوب به گونه پشه ها و ملخ ها دانستند.در واقع ساختار بدنی این حشره خاص و بامزه به گونه ایست که ترکیبی از پشه ها و ملخ هاست.

این حشره دو چشم در پشت سر خود دارد که نسبت به حجم سرش بسیار بزرگتر نشان می دهد.ضمنا دهان ان نیز بر روی صورتش واقع شده است.شاخکهای بلند آن نیز چهره اش را نسبت به هم ردیفانش تا حدودی متفاوت کرده است.

اما در حین این بررسی ها ، نکته جالبی توجه جانورشناسان را بخود جلب کرده بود.این حشره بامزه وقتی زیر میکروسکوپ جانورشناسان قرار می گرفت، در زاویه ای خاص لبخندی به لب داشت.البته این لبخند نه به شکل واقعی بلکه خطوطی که بر روی بدن این حشره نقش بسته بودف تداعی لبخندی زیبا را برای آنها به وجود آورده بود.آنها ، این حشره جالب را موقتا خندان نامیده اند تا بعد از بررسی های بیشتر بتوانند گونه دقیق آنرا مشخص کنند.













ویدیو مرتبط :
عکس جنجالی یک میمون خندان و مسئله کپی رایت برای حیوان ه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بزرگترین حشره جهان که هویج میخورد! +عکس



کشف بزرگترین حشره جهان که هویج میخورد! +عکس
یک حشره شناس آمریکایی از شناسایی یک حشره غول پیکر خبر داد که وزن آن سه برابر وزن معمول یک موش و غذای مورد علاقه آن هویج است. این جانور بسیار عجیب سنگین ترین حشره ای است که تاکنون در جهان شناسایی شده است.
مارک موفیت، حشره شناس دانشگاه کلورادو که این حشره را پیدا کرده می گوید: دو روز متوالی این حشره غول پیکر را در یک جزیره دوردست در نیوزلند تعقیب کردم تا توانستم آن را در حالی که هویج می خورد در دست های خود نگه دارم.

بزرگترین حشره جهان,حشرات غول پیکری

موفیت می گوید: از نظر وزنی این حشره سنگین ترین گونه ای است که تاکنون در طبیعت شناسایی شده است و وزن آن حدود سه برابر وزن یک موش معمولی است. این حشره عجیب شبیه به جیرجیرک بوده و بال های آن حدود ۱۷ سانتیمتر است.
این حشره غول پیکر فقط در جزیره دورافتاده «لیتل باریر» در نیوزلند مشاهده شده است.

منبع:irannaz.com