سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حرکت خودرو بر روی دو چرخ به مدت دو دقیقه!


راننده‌ای حرفه‌ای به نام تری گرنت با خودروی Nissan Juke RS Nismo توانست دو دقیقه و ده ثانیه را بر روی دو چرخ این خودرو رانندگی کرده و رکورد قبلی را با اختلافی زیاد بشکند.

زومیت: راننده‌ای حرفه‌ای به نام تری گرنت با خودروی Nissan Juke RS Nismo توانست دو دقیقه و ده ثانیه را بر روی دو چرخ این خودرو رانندگی کرده و رکورد قبلی را با اختلافی زیاد بشکند.

در حالی که سایر غول‌های صنعت خودرو با هیاهوی فراوان خودروهای خود را معرفی کردند، نیسان نیز بیکار ننشسته بود و با سر و صدای زیادی در روز اول معرفی Juke R رکوردی در گینس را جابه‌جا کرد.

پیست Goodwood Hillclimb با طولی ۱.۸۵ کیلیومتری مسیر کوتاهی دارد، اما طی کردن کل آن بر روی دو چرخ تقریباً غیرممکن به نظر می‌آید. اما تری گرنت و نیسان در این موضوع شکی نداشتند که تری توانایی طی این مسیر بر روی دو چرخ را دارد.

او همچنین سرعت خوبی داشته است؛ چرا که مسیر را در دو دقیقه و ده ثانیه طی کرد و توانسته است رکورد قبلی را ۳۵ ثانیه بهبود ببخشد. در ویدیوی زیر می‌توانید این رکورد جدید را مشاهده کنید:



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
حرکت خودرو بر روی دو چرخ به مدت دو دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر حیرت انگیز معلق ماندن در هوا به مدت ۲۰۰ دقیقه



 

 

 

تصاویر حیرت انگیز

 

 

دو شعبده باز اهل شیلی جلوی چشم مردم و رسانه ها ۲۰۰ دقیقه در هوا معلق ماندند.

ژان پل اولهابری و نیکولاس لوئیستی حرکت بالا رفتن و معلق ماندن در هوا را در جنوب شهر سانتیاگو در برابر چشمان حیرت زده مردم نمایش دادند.

عکاسان خبری با گرفتن تصاویر مختلف از زوایای مختلف سعی کردند بفهمند چگونه آنها این حرکت خارق العاده را انجام دادند. ژا همچنین با گرفتن چوب روی قالیچه ایرانی ساعتها روی هوا مانند مرتاض ها چهارزانو می نشیند..../تحلیل:خبرآنلاین