سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حالت چشم های یك دانشجو (طنز)



 

 

مطالب طنز دانشجویی, شعر طنز دانشجویی, مطالب خیلی خنده دار

 

حالت چشم

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :

(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

 

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :

(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)

 

... ...

موقع امتحان:

(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

 

وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

 

وقتی که نمره ها رو میزنن :

(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)

__________________


ویدیو مرتبط :
طیف حالت دانشجو هنگام درس خواندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید یك دانشجو به مشایی در همایش ایرانیان



 

انتقاد شدید یك دانشجو به مشایی در همایش ایرانیان

 

 

همایش شورای عالی ایرانیان خارج از كشور با انتقاد تعدادی از دانشجویان مواجه شد.به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ اولین نشست تخصصی نقش رسانه‌های دانشجویی در تعامل با ایرانیان خارج از كشور از صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز به كار كرد.

 

* از همان ابتدای مراسم و در هنگامی كه چند تن از نمایندگان نشریات دانشجویی به ایراد سخن می‌پرداختند جمعی از دانشجویان منتقد تقاضاً داشتند تا به صورت گزینشی نمایندگان جهت ایراد سخنرانی در پشت تریبون حضور پیدا نكنند و به این دانشجویان منتقد نیز فرصت صحبت داده شود.

* یكی از این دانشجویان حسن سیامی مدیرمسئول نشریه دانشجویی "صفیه اندیشه " از دانشگاه صنعتی اصفهان بود كه از جای خود برخاست و از مسئولان برگزاری مراسم خواست تا به وی نیز فرصت سخنرانی داده شود. اما مسئولان برگزاری مراسم از این امر به اشكال مختلف خودداری كردند.

* در ادامه برگزاری این مراسم اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور به سخنرانی پرداخت و سخنرانی وی آخرین برنامه این نشست تخصصی بود.

* بلافاصله پس از اتمام سخنرانی رحیم مشایی حسن صیامی از جای خود برخواسته و متنی را به شرح ذیل قرائت كرد.

هرچقدر با خود می‌اندیشیم نمی‌فهمیم كه نشریات دانشجویی را چه به ایرانیان خارج از كشور؟ امروز با دعوت مسئولان بیش از هزار نشریه دانشجویی كنار هم جمع شدند اما شما دانشجویان فكر كنید و ببینید نام این همایش و این سخنرانیها به چه میزان بر شما تأثیر گذاشته است.

وی در ادامه گفت: از نظر ما نشست مذكور می‌تواند مصداقی از نگرانی مقام معظم رهبری درباره نحوه هزینه كردن بودجه كلان فرهنگی كشور باشد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان كرد: از شما آقای مشایی می‌پرسم؟ شما به صورت مستمر از كاهش هزینه‌های جاری دولت صحبت می‌كنید و از پیشگیری ریخت و پاش‌های غیرضروری صحبت به میان می‌آورید و من از شما تقاضا می‌كنم نسبت به پیشگیری از برگزاری این گونه نشست‌ها اهتمام ورزید.

* صیامی در ادامه تصریح كرد: ما دانشجویان پیشنهاد می‌كنیم هزینه‌های چند ده میلیونی نشست‌های مشكوك فوق جهت ارتقاء نشریات دانشجویی هزینه شود تا هم به تقویت قلم و اندیشه كمك شود و هم به هویت‌یابی نسل جدید انقلاب اسلامی لبیك گفته شود.

در این حین خبرنگاران تمامی رسانه‌های مكتوب بیداری و شنیداری و همچنین فیلمبرداران و عكاسان دور این دانشجو حلقه زده و از وی گزارش تهیه می‌كردند و در ادامه دانشجویان حاضر با تشویق سخنان این دانشجو را مورد تأكید قرار دادند.

* در ادامه بهره‌مند سردبیر نشریه انعكاس از دانشگاه ایلام در سخنانی گفت: دانشجویان ایرانی همواره اولین افرادی بودند كه با شعار مرگ بر آمریكا بر دهان استكبار جهانی زدند اما امروز جای آنها خالی است.

وی افزود: مسئولان كجا هستند؟ نمایندگان نشریات دانشجویی را در این نشست چه كسانی انتخاب كرده‌اند؟ باید توجه داشت كه این نمایندگان نشریات دانشجویی از دانشگاه‌های خاصی انتخاب شده‌اند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان كرد: توصیه می‌كنم كه از دانشگاه پیام نور، آزاد، دولتی و جامع علمی و كاربردی دو نماینده انتخاب می‌شد.

بهره‌مند در ادامه تأكید كرد: باید برگزاری این گونه نشست‌ها مورد بررسی قرار گیرد. باید این گونه اقدامات از سوی افرادی خاص اصلاح شوند.

این سردبیر نشریه دانشجویی اظهار داشت: مسئولان نشریات دانشجویی از صبح امروز تاكنون در حال رایزنی هستند كه علت برگزاری اینگونه نشست‌ها چیست؟‌

بر اساس این گزارش، پس از اینكه صیامی از دانشجویان منتقد در وسط سالن به ایراد سخنرانی علیه این همایش پرداخت مسئولان برگزاری مراسم بلافاصله اسفندیار رحیم مشایی را از سالن همایش خارج كردند.

لازم به ذكر است برخی از مسئولان اجرایی این مراسم دائماً به جمع دانشجویان و خبرنگارانی كه این دو دانشجوی منتقد را احاطه كرده بودند آمده و اعلام می داشتند وقت نماز و نهار است و لطفا سالن را ترك كنید و با این اقدام خود سعی داشتند جو حاكم بر سالن برگزاری نشست را آرام كند.

این همایش دارای حاشیه‌های دیگری بود كه متعاقباً ارسال خواهد شد.../فارس