سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حاضرید به این شیرینی ها لب بزنید؟!


در حالی که بسیاری از شیرینی پزها به پخت کیک هایی شبیه به گل و پروانه و اشیاء زیبا روی آورده اند، یک شیرینی پز در انگلیس دست به اقدام عجیب و تهوع آوری زده که هدف خاصی از این کارش دارد.

جام نیوز: در حالی که بسیاری از شیرینی پزها به پخت کیک هایی شبیه به گل و پروانه و اشیاء زیبا روی آورده اند، یک شیرینی پز در انگلیس دست به اقدام عجیب و تهوع آوری زده که هدف خاصی از این کارش دارد.

این کیک های واقع گرایانه در شهر هرتفوردشایر انگلیس برای بازداشتن افراد از مواد مخدر و سیگار پخته شده اند. این شیرینی پز می خواهد عاقبت افراد معتاد را به آنها نشان دهد، شاید بتواند ذره ای آنها را از این مواد دور کند.

این کیک ها شبیه به انگشتان بریده شده و قارچ زده ی فرد معتاد و همچنین ریه افراد سیگاری ساخته شده اند. این شیرینی پز همچنین با ساخت کیک هایی شبیه به سیگار منظره ی تهوع آوری را بوجود آورده است.

آیا حاضرید به این شیرینی ها لب بزنبد؟!

آیا حاضرید به این شیرینی ها لب بزنبد؟!

آیا حاضرید به این شیرینی ها لب بزنبد؟!

آیا حاضرید به این شیرینی ها لب بزنبد؟!


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاضرید به این بستنی لب بزنید؟!


این هم یک نوع بستنی چوبی عجیب و غریب که در آفریقایی جنوبی زیاد یافت میشود. این هم یک نوع بستنی چوبی عجیب و غریب که در آفریقایی جنوبی زیاد یافت میشود.