سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حاجی فیروزه، سالی یه روزه! / گزارش تصویری


حاجی فیروزه،سالی یه روزه!

































منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حاجی فیروزه سالی یه روزه از زنده یاد مرتضی احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش 100 روزه، تصویری از واقعیات کشور


مشاور ارشد رییس‌جمهور تصریح کرد که هدف از گزارش 100 روز دولت تدبیر و امید نشان دادن ترازنامه خدمات و اشکالات دولت گذشته نبود؛ بلکه ارایه تصویری از واقعیات کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور ارشد رییس‌جمهور تصریح کرد که هدف از گزارش 100 روز دولت تدبیر و امید نشان دادن ترازنامه خدمات و اشکالات دولت گذشته نبود؛ بلکه ارایه تصویری از واقعیات کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

محمدرضا صادق درباره برخی اظهارنظرها پیرامون گزارش 100 روزه رییس‌جمهور از اوضاع کشور و این‌که چرا در این گزارش به خدمات دولت‌های نهم و دهم در کنار انتقادات مطرح شده به عملکردش پرداخته نشد؟ گفت: هدف گزارش 100 روز رییس‌جمهور نشان دادن ترازنامه خدمات و اشکالات دولت گذشته نبود، بلکه ارایه تصویری از واقعیات کشور در عرصه‌های گوناگون؛ سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و ... مقطع زمانی بود که دولت تدبیر و امید در آن آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری خواست مردم به حل مسایل و مشکلات کشور به صورت صحیح وعالمانه، خاطرنشان کرد: یکی از روش‌های عالمانه، صحیح و مدبرانه کاهش و حل مشکلات کشور این است که ابتدا وضع موجود تبیین شود و به دنبال آن رویکردها، برنامه‌ها و اقدامات آتی در جهت حل مشکلات تشریح شود.

وی یادآر شد که برای ترمیم و اصلاح کاستی‌ها، مشکلات و دشواری‌های کشور باید آن‌ها را مشخص کرد و سپس به جبران و درمان آن‌ها پرداخت.

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور با بیان این‌که «دولت تدبیر و امید، کشور را متعلق به همه مردم می‌داند» گفت: دولت تدبیر و امید معتقد است همان‌گونه که همه مردم در کامیابی‌ها و شیرینی‌های کشور سهیم هستند و اگر خدای ناکرده تلخی و ناکامی نیز وجود داشته باشد برای همه مردم است، با کمک مردم است که توفیق عبور از مشکلات میسر می‌شود.

وی تاکید کرد: به اعتقاد دولت تدبیر و امید حق مردم است که بدانند این دولت در چه وضعیتی کشور را تحویل گرفته واقدامات را از چه نقاطی آغازکرده است؛ چراکه آنان صاحبان اصلی کشور و ولی‌نعمتان ما هستند و باید بدانند امانتی که به دست دولتمردان‌شان می‌دهند در چه وضعی قرار دارد.

وی با یادآوری این‌که «دولتمردان امانتداران مردم هستند» تصریح کرد: بر این اساس آن‌ها باید از وضعیت امانتی که در اختیارشان قرار گرفته به مردم به عنوان صاحبان اصلی این امانت گزارش دهند و مردم را از برنامه‌های خود جهت صیانت از این امانت مطلع کنند؛ لذا در گزارش 100روزه، دولت تدبیر و امید دنبال تخریب دولت قبل نیست ولی وظیفه دارد سیمای واقعی بستری که می‌خواهد اقدامات خود را بر آن پی‌ریزی کند ارایه دهد.

صادق با تاکید بر این‌که «در ماه های آینده نیز گزارش‌هایی از واقعیت‌های کشور و اقدامات دولت تدبیر و امید ارایه خواهد شد»، گفت: در گزارش‌های آتی نیز علاو بر بیان واقعیت‌ها و برنامه‌ها و راهکارهای دولت برای اداره کشور کامیابی‌ها و دشواری‌ها با ذکر دلایل بیان می‌شود.

وی در عین حال آمار و اطلاعات گزارش 100 روزه را مبتنی بر آمار و اطلاعات مراجع رسمی کشور دانست و گفت که با آنالیز و تحلیل آن‌ها(آمارها) گزارش 100 روزه از واقعیت‌های کشور و راهکارهای دولت تدبیر و امید برای عبور از مشکلات تنظیم شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر این‌که «رییس‌جمهور در بیانی عالمانه و ساده سیمایی از واقعیات کشور را به مردم ارایه داد» تصریح کرد: رییس‌جمهور به اعتمادی که مردم به او کرده‌اند وفادار است و حفظ این اعتماد را برای خود یک سرمایه و اصل مهم می‌داند و در این راستا وظیفه خود می‌داند از واقعیت‌های کشور به مردمی که به او اعتماد کردند گزارش دهد؛ بنابراین از اوضاع کشور در چارچوبی که مغایرتی با منافع ملی نداشته باشد به صورت مرتب به مردم گزارش داده و خواهد داد.

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که «به لطف الهی، مردم و دولت با هم مشکلات را حل خواهند کرد» گفت: در این راستا، دولت در گام‌های نخست، ضمن تبیین وضعیت، رویکردها و راهکارهای اتخاذ شده در چارچوب اختیاراتی که از آن برخوردار است اطلاع‌رسانی کرده و افعالی را که با همراهی و کمک مردم در جهت حل وفصل مسایل فوریت‌دار اجرایی کشور سامان داده و خواهد داد را نیز عرضه کرد.

وی همچنین بایادآوری این‌که «رییس‌جمهور در عمل به وعده‌اش در ارایه گزارش 100 روزه از عملکرد دولت نشان داد که مسوولانه عمل می‌کند و با تیم کاری خود در جهت عمل به تعهداش در اداره کشور عزم جدی دارد»، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال این است که با اطلاع‌رسانی صحیح از واقعیات کشور به مردم در تحلیلی مشترک با مردم و در افعالی مشترک با آن‌ها، اقدامات لازمی را که مورد تایید مردم است را هم‌جهت با آن‌ها در اداره کشور و حل مشکلات به انجام رساند.

وی که گزارش رییس‌جمهور از طریق رسانه ملی را بخشی از گزارش 100 روزه رییس‌جمهور عنوان می‌کرد، به انتشار گزارش‌های اقتصادی و فرهنگی دولت در سایت ریاست جمهوری و همچنین گزارش‌هایی که مسوولان و مقامات دولتی از 100 روز عملکرد دولت در اختیار رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها قرارداده و یا خواهند داد نیز اشاره کرد و گفت: از همه نخبگان و فرهیختگان دعوت می‌کنیم تا آنان نیز در حوزه کاری خود وارد عمل شده و سیمایی از واقعیت‌ها و نتایج اقدامات دولت تدبیر و امید ارایه دهند.

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور در پایان تاکید کرد: هدف گزارش رییس‌جمهور این بود که مطابق وعده‌ای که به مردم داد مشخص سازد دولت در چه وضعی کشور را در اختیار گرفت و اقدامات فوری که در حوزه‌های مختلف در جهت سروسامان دادن امور انجام داد چه مواردی را شامل می‌شود و در آینده نیز گزارش خواهند داد و این نوع گزارش‌ها کلیشه‌ای نیست و نخواهد بود و دولت در حد مقدورات از اوضاع کشور به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند تا آن‌ها درباره عملکردش قضاوت کنند.