سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جوانترین ها در دنیا



 

 


گاهی در این دنیا با افراد یا پدیده هایی مواجه می شویم که نتیجه مواجهه با آنها چیزی جز تعجب و حیرت نیست.
افرادی که در اینجا با آنها آشنا می شویم، در واقع در گروه و رسته و صنف خود عنوان جوانترین را به یدک می کشند،ازمادربرزگ گرفته تا خالکوب.

 

1.جوانترین مادربزرگ


جوانترین ها در دنیا

 

این خانم خانه دار رومانیایی تنها با 25 سال سن، لقب جوانترین مادربزرگ دنیا را به خود اختصاص داده است. ریفکا استانسکو در 12 سالگی صاحب اولین فرزند خود شد و نامش را ماریا گذاشت.

هر چند مادر به دخترش توصیه کرده بود که مثل او زود ازدواج نکند، اما ظاهرا گوش ماریا به این حرف ها بدهکار نبود، چراکه او هم در یازده سالگی صاحب فرزند شد. به این ترتیب ریفکا تنها 23 سال داشت که طعم مادربزرگ شدن را چشید.

 

2.جوانترین مربی یوگا

 

جوانترین ها در دنیا

 

جوانترین مربی یوگای دنیا یعنی شروتی پندی هندی، تنها 6 سال سن دارد و دو سال است که به شاگرادنش آموزش یوگا می دهد.

استعداد این مربی بیش از حد جوان را مربی 67 ساله اش کشف کرد و شروتی 6 ساله حالا کلاس یوگای خود را در ساعت 5:30 دقیقه صبح شروع می کند.

شاگردان شروتی از تاجر و معلم گرفته تا خانه دار و بازنشسته با اشتیاق سر کلاس مربی جوانشان حاضر می شوند.

 

3.جوانترین مدیرعامل

 

جوانترین ها در دنیا

 

سیندهوجا راجارامان هم تنها با 14 سال سن، عنوان جوانترین مدیرعامل دنیا را به خود اختصاص داده است. این دختر دانش آموز بر شرکت فعال در زمینه انیمیشن مدیریت می کند؛ شرکتی که پدرش در اکتبر سال 2010 آن را راه اندازی کرد.
وی هم به مدیر بودن خود افتخار می کند و هم به انیماتور بودن خود.

 

4.جوانترین موج سوار

 

جوانترین ها در دنیا

 

جایلان آمور فقط دو سال سن دارد، اما در حال حاضر موج سواری حرفه ایست. این پسر استرالیایی که پدرش او را در این کار بسیار همراهی می کند، بارها مورد تحسین قرار گرفته است.
پدر جایلان اصلا از اینکه پسرش به دریا بیفتد، نگرانی ندارد، چرا که پسر دوساله اش شنا بلد است و خود را به ساحل رسانده و منتظر پدر می شود تا به او کمک کند.

 

5.جوانترین خالکوب

 

جوانترین ها در دنیا

 

روبی دیکینسون با اینکه تنها 4 سالش است، ولی در خالکوبی برای خود در دنیا اسم و رسمی دارد.
روبی چهار ساله در حالی هر روز بعد از تمام شدن مهدکودک به تدریس خالکوبی می پردازد که بزرگترین دغدغه همتایان و همسالانش اسباب بازی ها و تفریح هایشان است.

 

6.جوانترین تیرانداز

 

جوانترین ها در دنیا

 

میکو آندرس فیلیپینی در سن 6 سالگی جوان ترین تیرانداز به شمار می آید. این پسر بچه شش ساله با رقبایش در تیراندازی به اهداف متحرک رقابت تنگاتنگی دارد.

میکو البته هم به خوبی نظم و انضباط را رعایت می کند و هم به دیگران احترام می گذارد.

 

7.جوانترین کارشناس IT

 

جوانترین ها در دنیا

 

مارکو کالاسان از مقدونیه با 8 سال سن، جوانترین کارشناس IT است. او می تواند از همین حالا و با همین سن کم شغل پر درآمدی داشته باشد، اما مشکل اینجاست که او هنوز کلاس سوم را هم تمام نکرده است.

مارکو که پدر و مادرش هم کارشناس همین رشته هستند، توانسته از آزمون های مایکروسافت به سلامت عبور کند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با جوانترین فضانورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 10 ساله كلمبیایی، جوانترین مادر دنیا



دختر 10 ساله كلمبیایی، جوانترین مادر دنیا

دختر 10 ساله كلمبیایی كه با بدنیا آوردن یك نوزاد دختر سالم در زمره جوانترین مادران جهان قرار گرفته موجب برانگیختن خشم هموطنان خود شده است.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مادر كم سن و سال یكی از دختران قبیله بومی شمالی «وایو» در شبه جزیره «لاگوآجیرا» است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، این اولین باری است كه یك دختر كم سن پیش از رسیدن به سن نوجوانی از شهر مانائور برای بارداری خود به پزشك مراجعه می‌كند. شنیدن خبر بارداری این مادر نوجوان مردم شهر را عصبانی كرده است.

 

این دختر كلمبیایی به دلیل درد بسیار شدید به پزشك مراجعه كرد و پزشكان تصمیم گرفتند فورا او را تحت عمل سزارین قرار دهند.

اگرچه پلیس كلمبیا می‌تواند پدر این نوزاد را برای پایین بودن سن مادر بچه تحت پیگیرد قرار دهد اما قانون اساسی این كشور تا حدودی برای قبیله «وایو» خود مختاری قائل می‌شود./ایسنا



جوانترین مادر دنیا,دختر کلمبیایی,تصاویر جوانترین مادر دنیا,اخبار گوناگون,