سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جنجال شستن سگ در لباسشویی! +عکس


«جکی لو» در اواسط ماه اوت عکس‌های سگ خود را که در لباسشویی شسته بود، در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک قرار داد که موجب اعتراض و خشم هزاران نفر و شبکه‌های اجتماعی از این کار بی‌رحمانه شد.

خبرگزاری فارس: شخصی سگ خود را در لباسشویی شست و تصاویر آن را بر روی صفحه شخصی در یک شبکه اجتماعی قرار داده است که این اقدام خشم و اعتراض مردم را به همراه داشته است.

پلیس هنگ کنگ قانونی در رابطه به ظلم به حیوانات وضع کرده است تا افرادی که به حیوانات آسیب برسانند، زندانی و جریمه شوند.

«جکی لو» در اواسط ماه اوت عکس‌های سگ خود را که در لباسشویی شسته بود، در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک قرار داد که موجب اعتراض و خشم هزاران نفر و شبکه‌های اجتماعی از این کار بی‌رحمانه شد.

شستن سگ در لباسشویی+تصویر

در تصاویر کاملاً می‌توان مشاهده کرد که سگ با چرخش سریعی که لباسشویی دارد سعی دارد سر خود را بالا نگه داشته تا زیر آب نرود.

20 هزار نفر از وی شکایت کرده‌اند و گفته‌اند برای این کار خطرناک هیچ توجیهی پذیرفته نمی‌شود.

پلیس هنگ کنگ به این موضوع رسیدگی کرده و این کار را ظلم نسبت به حیوان دانسته است؛ از نظر قانونی مجازات ظلم به حیوان سه سال زندان همراه با جریمه 26 هزار دلاری است.


ویدیو مرتبط :
شستن پتو در لباسشویی های شش حرکته الجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس



 

 

 

«سگ های كنیا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس

 

در روزهای اخیر که قذافی دیوانه وار به جان مردم کشورش افتاده و از هیچ نوع جنایتی رویگردان نیست، مردم شهرهای مختلف لیبی به ویژه در پایتخت با پدیده ای عجیب مواجه شده و از ظهور یگان هایی از ارتش كنیا كه موسوم و مشهور به «سگ های كنیا» هستند خبر می دهند.

فرمانده نیروهای هوایی كنیا نیز به این مسئله اعتراف كرده و گفته است: در پاسخ به درخواست قذافی برای اعزام نیروهای كماندو به لیبی پاسخ مثبت داده و چندین یگان هوایی و زمینی را به لیبی اعزام كرده است.

بنابر این گزارش، «رجب ویتونی» تعداد این مزدوران را 5000 نفر اعلام كرده و افزوده است: از اروپای شرقی نیز گروه هایی در قالب كارشناس و كارگر به لیبی اعزام شده اند تا وظیفه سركوب معترضین را انجام دهند و این نیروها با گلوله های جنگی به جنگ تظاهركنندگان می روند.

همچنین «العرب آنلاین» در خبر دیگری نوشت: 6 فروند هواپیمای نظامی الجزایر به پایگاهی در نزدیكی طرابلس اعزام شده و نیروهای خود را نیز پیاده كرده است اما این نیروها به نقطه نامعلومی انتقال داده شده اند.

گفتنی است با توجه به اوضاع وخیم مردم انقلابی در لیبی و سکوت یا مواضع دوپهلوی سازمان ها و مقامات سیاسی و حقوق بشری در غرب، قذافی و دوستان دیکتاتور دیگرش در منطقه که قطعا سرنوشتی چون او پیدا خواهند کرد، راه را برای اعمال هرگونه خشونت و جنایتی باز دیده اند و لذا لازم است که کشورهای اسلامی از طرق مختلف با فشار بر سازمان های بین المللی تا حد ممکن از گسترش این جنایات بکاهند...../تحلیل:تابناک