سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جلوه هایی زیبا از غروب خورشید


 
 
 
 
جلوه هایی از زیبایی های غروب خورشید

















































ویدیو مرتبط :
غروب خورشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری زیبا از غروب خورشید در مریخ


مریخ نورد کنجکاوی Curiosity پیچیده ترین کاوشگری است که سازمان فضایی امریکا (ناسا) به سطح سیاره مریخ فرستاده است. این مریخ نورد جدیدترین تصاویر از سطح مریخ را به زمین مخابره کرده است.

خبرگزاری مهر: مریخ نورد کنجکاوی Curiosity پیچیده ترین کاوشگری است که سازمان فضایی امریکا (ناسا) به سطح سیاره مریخ فرستاده است. این مریخ نورد جدیدترین تصاویر از سطح مریخ را به زمین مخابره کرده است.

این کاوشگر دارای 6 چرخ و طول 2.9 متر و ارتفاعی به اندازه قد یک انسان معمولی و دارای وزنی حدودا 900 کیلوگرم است. کنجکاوی برای شناخت و بررسی سطح سیاره سرخ به فضا فرستاده شده است.

جدیدترین تصاویر ارسالی از کنجکاوی به زمین را در تصاویر زیر مشاهده کنید:

کنجکاوی تصویری از غروب خورشید به زمین ارسال کرده که خورشید در حال غروب است اما به دلیل شدت گرد و غبار در سطح مریخ، تابش قرمز رنگ خورشید به رنگ آبی درآمده است.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

مریخ نورد کنجکاوی در حال ثبت و ارسال تصاویری است که در امتداد کوه ها می توان دهانه گیل را مشاهده کرد. گیل، دهانه ای در مریخ است که دمای آن تا منفی 90 درجه سانتیگراد پایین می آید.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

خورشید در حال محو شدن در غروب است. این عکس در ساعت 18 و 47 دقیقه به وقت مریخ گرفته شده است. نور بسیار کم و ضعیفی از پشت کوه ها دیده می شود.

 تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

کنجکاوی برای گرفتن این عکس دچار مشقت های بسیاری شده است. این مریخ نورد دائما فراز و نشیب های بسیاری را روی تپه های شنی متحمل شده تا بتواند این عکس را به زمین ارسال کند.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

مریخ نورد کنجکاوی به پشت سر خود برگشته تا تصاویری از رد پاهایش را به زمین ارسال کند.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

کنجکاوی با کمک دوربینی که روی بازوی روباتیکش نصب شده، یک تصویر سلفی از خود به زمین ارسال کرده است.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/

مریخ نورد کنجکاوی این تصویر را در ابتدای صبح و زمانی که مریخ غرق در نور بوده، ثبت کرده است.

تصاویری از غروب خورشید در مریخ/