سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جشن زیبای ملی هلند + عکس


دیروز جشن تولد ملکه هلند بود، روزی که هلندی ها لباس نارنجی به تن می کنند و تولد ملکه کشورشان را جشن می گیرند.

 
 
 

صبح بخیر : دیروز جشن تولد ملکه هلند بود، روزی که هلندی ها لباس نارنجی به تن می کنند و تولد ملکه کشورشان را جشن می گیرند. اما این جشن با جشن های دیگر فرق می کند،  بیش از یک میلیون نفر به آمستردام می آیند تا در این جشن خیابانی منحصر به فرد شرکت کنند و بهترین گروه های موسیقی به هنرنمایی می پردازند.



به گزارش صبح بخیر هلندی ها هرسال این جشن را در روز 30 آپریل برگزار می کنند، هرچند در واقع جشن ازساعت 7  بعداز ظهر روز قبل شروع می شود. این جشن منحصر به فرد سرشار از انرژی، نشاط و چیزهای نارنجی رنگ است!

کسانی که از راه رفتن خسته می شوند می توانند یک قایق اجاره کنند و در حالی که سوار بر آن از کانال های آمستردام عبور می کنند در جشن شرکت کنند. البته قایق ها باید از قبل رزرو شوند چون روز جشن دیگر قایقی پیدا نمی شود!



در این روز در سراسر آمستردام  و به خصوص در پارک ها، پیاده روها و جاده ها بازارهایی برای فروش اشیا ارزان یا دست دوم برپا می شود و غذاها، شربت ها و پنیرهای هلندی به وفور سرو می شود.. مردم می توانند اشیای موردنظر خود را به صورت مجانی یا بسیار ارزان  خریداری کنند چون دولت هلند در این روز خاص از فروشندگان هیچ مالیاتی نمی گیرد.






















ویدیو مرتبط :
گل به خودی زیبای فان پرسی در آخرین بازی ملی برای هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن روز ملی سینما


جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.