سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جستجوی خدا در دل سنگ ها + عکس


کلیسای اسپاسکی مدت ها یکی از مهم ترین کلیساهای مسیحیان روسیه به شمار می رفت و حتی پس از ظهور کمونیسم در این کشور همچنان جایگاه خود را حفظ کرد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های جهانگردی روسیه در کنار رودخانه دن واقع در منطقه ورنژ قرار گرفته است. کلیسای اسپاسکی مدت ها یکی از مهم ترین کلیساهای مسیحیان روسیه به شمار می رفت و حتی پس از ظهور کمونیسم در این کشور همچنان جایگاه خود را حفظ کرد.

گفته می شود که اولین غارها قبل از نفوذ مسیحیت در روسیه در دل کوه های کرتاسه حفر شدند و راهبان و زاهدان از این فضاهای سلول مانند برای پنهان شدن و در امان ماندن از آزار و اذیت استفاده می کردند. در قرن 12 اولین صومعه سنگی در این منطقه ساخته شد و در حال حاضر این مکان یکی از مهم ترین و جذاب ترین مکان های تاریخی روسیه محسوب می شود.























ویدیو مرتبط :
وقتی خدا سنگ میدازه و اون سنگ میشه قشنگترین جای ایران با لحج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شگفتی هایی در دل سنگ و یخ +عکس



اخبار گوناگون - شگفتی هایی در دل سنگ و یخ +عکس

اگرچه برخی از غارهای جالب توجه جهان مانند غار ناخن پرایا در تایلند برای بازدید عموم باز هستند، اما اکثر آنها تنها در دسترس ماجراجویانی مشتاق و افراد حرفه ای قرار دارند. کاوش در برخی از غارهای جهان نیازمند مهارت های فردی و تجهیزاتی تخصصی است.

غارها می توانند به یکی از جاذبه های گرشگری مطرح در هر کشوری مبدل شوند. ترکیب آب، سنگ آهک و گذشت میلیون ها سال می تواند به شکل گیری غارهایی باشکوه منجر شود. از سوی دیگر، برخی از غارها ممکن است طی گذشت زمان و فرسایش با جدا شدن تدریجی از یک دریاچه یا آب دریا شکل گرفته باشند.

 

اگرچه برخی از غارهای جالب توجه جهان مانند غار ناخن پرایا در تایلند برای بازدید عموم باز هستند، اما اکثر آنها تنها در دسترس ماجراجویانی مشتاق و افراد حرفه ای قرار دارند. کاوش در برخی از غارهای جهان نیازمند مهارت های فردی و تجهیزاتی تخصصی است. خوشبختانه اکثر کاوشگران غارها با عکاسانی حرفه ای همراه هستند که تصاویری زیبا و ارزشمند را از زیبایی این جاذبه های طبیعی و مرموز ثبت می کنند.

 

غار رید فلوت، چین

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

غار پرایا ناخن، تایلند

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

غارهای ماربل (سنگ مرمر)، پاتاگونیا

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

غار سان دونگ، ویتنام

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

معدن نایکا (غار کریستال)، مکزیک

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

غار مندن هال ، آمریکا

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

غار یخی در نزدیکی آتشفشان موتنوسکی، روسیه

اخبار , اخبار گوناگون , غارهای زیبا و دیدنی

 

اخبار گوناگون - زیست نیوز