سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جذب توریست به کمک نینجا بازی! +عکس


افرادی که در این دانشگاه شرکت می کنند باید برخی از کارهای سخت را انجام دهند که از مهمترین آن ها می توانیم به عبور از موانع سخت، انجام حرکات دشوار با چاقو و شمشیر و استفاده درست از ستاره های نینجا اشاره کنیم.

باشگاه خبرنگاران: گردشگران معمولا به مناطقی سفر می کنند که دارای آب و هوای خوب یا مناظر بکر و دست نخورده باشد تا چند روزی آرامش پیدا کرده و از شلوغی و استرس های روزانه به دور باشند.

گشت و گذار و سفر به نقاطی از دنیا که تا به حال نرفته اید می تواند از جهات بسیاری جالب و هیجان انگیز باشد. یکی از دلایل سفر به نقاط جدید آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه است که این فرهنگ گاهی می تواند عجیب باشد.

"ناباری" شهری در ژاپن است که برای جذب توریست از روش های باستانی و سنتی استفاده می کند. آن ها برای آنکه توریست های بیشتری وارد شهرشان شود دانشگاه های آموزش نینجا درست کرده اند و توریست ها را تبدیل به نینجاهای واقعی می کنند.

از آنجایی که آوازه نینحاها در تمامی دنیا پر شده است هر کسی دوست دارد یکی از آن ها باشد تا با حرکات و تکنیک های حرفه ای از خود دفاع کند. در این دانشگاه ها تمامی قوانین نینجا طی چند جلسه به توریست ها آموزش داده می شود.

افرادی که در این دانشگاه شرکت می کنند باید برخی از کارهای سخت را انجام دهند که از مهمترین آن ها می توانیم به عبور از موانع سخت، انجام حرکات دشوار با چاقو و شمشیر و استفاده درست از ستاره های نینجا اشاره کنیم.

از زمانی که اولین دانشگاه در این شهر باز شده است رشد گردشگر در میان آن ها بالا بوده است. از آمار می توان نتیجه گرفت که بازگشت به گذشته گاهی اوقات می تواند باعث رشد و حرکت به جلو شود.







ویدیو مرتبط :
جذب توریست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری کمک داور بازی با مسی!



عکس یادگاری کمک داور بازی با مسی!

کمک داور دیدار شیلی- آرژانتین در بین دو نیمه از مسی خواست تا با او عکس یادگاری بگیرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- یکی از عجیب ترین اتفاقات بازی دو تیم شیلی و آرژانتین در شهر سانتیاگو (پایتخت شیلی) درخواست کمک داور مسابقه از لیونل مسی بود.

در این دیدار که از سری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برگزار شد و با برد 1-2 آرژانتین به پایان رسید، لیونل مسی و ایگواین برای آلبی سلسته گلزنی کردند ودرجریان این بازی یک بار دیگرمشخص شد که مسی یکی از محبوب ترین های دنیای فوتبال است.

بعد از اتمام 15 دقیقه بین دو نیمه و درحالی که بازیکنان دو تیم از رختکن به زمین بازی برگشته بودند، کمک داور مسابقه از مسی خواست تا در کمال تعجب همگان کسی با او به یادگاری بگیرد.

این کمک داور پاراگوئه ای نیکلاس یگروس نام دارد و البته دلیل خاصی هم برای این خواسته اش داشت: بازی شیلی- آرژانتین، آخرین حضور او در تیم داوری در دیداری بین المللی بود./گل