سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جدیدترین عکس‌های جنیفر لوپز به همراه دوقلوهایش



 

جدیدترین عکس‌های جنیفر لوپز به همراه دوقلوهایش!!این عکس‌ها جدیدترین عکس‌های دوقلوهای جنیفر می‌باشد که در هتل محل اقامت‌شان گرفته شده است!



دوقلوهای جنیفر لوپز

 

 

 

دوقلوهای جنیفر لوپز

 

 

 

دوقلوهای جنیفر لوپز

 

 

 

دوقلوهای جنیفر لوپز

 

 

 

دوقلوهای جنیفر لوپز

 

 

منبع : سلامت سیمرغ


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی جنیفر لوپز در تولد دوقلوهایش (عکس)



جنیفر لوپز,دوقلوهای جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز ودوقلوهایش

شاید تصور همه این باشد که یک سوپر استار معروف در روز تولد فرزندانش تلفن را برداشته و سفارش یک کیک زیبا میدهد اما "جنیفر لوپز" خواننده معروف 43 ساله هالیوودی نشان داد که یک مادر و کدبانوی تمام عیار است و در خانه داری نیز حرفهایی برای گفتن دارد.به گزارش پارس ناز او در روز گذشته تصویری از کیک های کوچکی که خود برای سالروز تولد دوقلوهایش پخته و تزئین کرده بود تا آنها به مدرسه میبرند در صفحه توئیتر برای هواداران به نمایش گذاشت.
  جنیفر لوپز,دوقلوهای جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز ودوقلوهایش

دوقلوهای جنیفر لوپز که " مکس " و " اما" نام دارند امسال 5 ساله شده اند، این بچه ها حاصل ازدواج 7 ساله او مارک آنتونی هستند.او ترتیب جشن تولد با شکوهی برای بچه ها همراه با بادکنکهای رنگی و تزئینات زیبا را داده بود و قبلا در این مورد با چند دوست نزدیک خانواده صحبت کرده بود.او در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرده بود بعد از طلاق از همسرش احساس میکند دنیای او متلاشی شده است و این اولین باری است که در زندگی احساس شکست میکند.
 
منبع:parsnaz.ir