سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جدیدترین خرافه‌پرستی‌ها در هند +عکس


هند که کشور عجایب و مهد خرافات در بسیاری از زمینه‌هاست، این روزها شاهد نمونه دیگری از خرافه‌پرستی شده است.

ایسنا: هند که کشور عجایب و مهد خرافات در بسیاری از زمینه‌هاست، این روزها شاهد نمونه دیگری از خرافه‌پرستی شده است.

به گزارش شفقنا، در آخرین نمونه، تولد نوزادی با هشت دست و پا در ایالت بنگال این کشور موجب شده است تا جمعیت فراوانی از مردم محلی برای زیارت این کودک به عنون خدایگان به بیمارستان محل تولد این نوزاد هجوم بیاورند.

جدیدترین خرافه‌پرستی‌ها در هند + عکس

برخی مردم محلی این کودک را پسر خدا نام نهاده‌اند و آن را نماینده‌ای از خدای هندو می‌شمارند چراکه یکی از خدایان هندو به نام برهما با 8 دست و پا تصویر شده است.

پزشکان، این کودک را محصول یک دوقلوی نارس می‌دانند اما محلی‌ها این نظر پزشکان را نپذیرفته‌اند و آن را یک اعجاز می‌شمرند.

اخیراً نیز نمونه‌های مشابهی از خرافه‌پرستی در هند از جمله تقدیس انسان دُم‌دار یا عروسی گاوها گزارش شده بود که تصویر آن را در زیر می‌بینید.

جدیدترین خرافه‌پرستی‌ها در هند + عکس

جدیدترین خرافه‌پرستی‌ها در هند + عکس


ویدیو مرتبط :
خرافه پرستی :بزغاله سامری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرافه پرستی عجیب در هند؛ازدواج اجباری دختر9 ساله با یک سگ/عکس



اخبار,اخبار اجتماعی,خرافه پرستی عجیب در هند

رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ازدواج کند.

«کارنامونی هاندسا»، دختر 9 ساله اهل قبیله «سانتال» در یکی از روستاهای دورافتاده در 60 کیلومتری «کلکته» است که پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند.

این در حالیست که بزرگان قبیله «سانتال» این اقدام را دور کردن «روح شیطان» و «افسون‌های پلید» از این قبیله دانسته و اعلام کردند این نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو می‌شود.

بزرگان قبیله نیز طی گفت‌و‌گوی خود با رسانه‌های دولتی هندوستان گفتند که این ازدواج هیچ تاثیری بر زندگی این دختر نمی‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جوانی راحت می‌کند.

ازدواج میان این دختر و سگ مذکور که «باچان» نام دارد، با حضور 100 مهمان و بزرگان قبیله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبیله «سانتال» از بزرگ‌ترین قبایل هند است.

اخبار اجتماعی - عصر ایران