سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تگرگ‌های آدم کُش در کلیبر! +عکس


دوشنبه 12 خردادماه سال 1393 خورشیدی در شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی، تگرگ هایی بارید که هر کدام به اندازه یک تخم مرغ هستند. این تگرگ ها خساراتی به باغ ها وارد کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تصاویر آنها را ببینید.

 
 
 

صبح بخیر: هفته گذشته در شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی، تگرگ هایی بارید که هر کدام به اندازه یک تخم مرغ هستند. این تگرگ ها خساراتی به باغ ها وارد کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تصاویر آنها را ببینید.

شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است و نزدیک به 90 هزار نفر جمعیت (با روستاهای اطراف) دارد و مرکز آن شهر کلیبر است و حدود 9 هزار نفر جمعیت دارد.

سراسر منطقه کلیبر را جنگل‌های تنک و مراتع سرسبز پوشانده اند و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. بیشتر مواقع کوه های این شهرستان را مه پوشانده است.

تگرگ‌هایی به اندازه یک تخم مرغ در کلیبر

تگرگ‌هایی به اندازه یک تخم مرغ در کلیبر

تگرگ‌هایی به اندازه یک تخم مرغ در کلیبر

تگرگ‌هایی به اندازه یک تخم مرغ در کلیبر


ویدیو مرتبط :
عکس های راهپیمایی سال 1391در کلیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان آدم‌ کُش را شناسایی کنید +عکس


معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا تصویر دو سارق که به ضرب گلوله اقدام به قتل مالباخته در خیابان کرده و متواری شده بودند را شناسایی کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا تصویر دو سارق که به ضرب گلوله اقدام به قتل مالباخته در خیابان کرده و متواری شده بودند را شناسایی کنند.

در ساعت 17 روز نهم اسفندماه سال گذشته یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری اقدام به قتل شخصی به نام سعید . پ 57 ساله کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها، موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود گفتند: دو مرد حدودا 40 الی 45 ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبرو شدند و نهایتا سارقین با شلیک دو گلوله فرد را به قتل رسانده و خودشان از محل متواری شدند.

در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی کرده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده کند که سارقان اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، دراین باره گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان درخواست می شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های 51055123 و 51055141 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

سارقان آدم‌ کُش را شناسایی کنید +عکس