سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس


این تپه با استفاده از 100 هزار صلیب پوشیده شده است.تپه صلیب های لیتوانی ،به نوعی نماد این کشور و محلی بین المللی برای زیارت بحساب می آید. سابقه گذاشتن صلیب در این محل به قرن 14 میلادی باز میگردد .

تاپ ناپ: این تپه با استفاده از 100 هزار صلیب پوشیده شده است.تپه صلیب های لیتوانی ،به نوعی نماد این کشور و محلی بین المللی برای زیارت بحساب می آید. سابقه گذاشتن صلیب در این محل به قرن 14 میلادی باز میگردد . زمانی که مردم ، برای آزادی کشورشان از شر دشمنان و متجاوزان خارجی در این محل به دعا مشغولبود اند. در بین سالهای 1831 الی 1863 برای نشان اعتراضات خود در این محل صلیب نصب میکردند و تا سال 1895 بیش از 150 صلیب در این محل نصب شده بود. در طول جنگ جهانی دوم این تپه از صلیب پر گشت تا جایی که جان پاپ پل دوم نیز از این محل بازدید کرده و این محل را مکانی برای صلح نامیده است.در سال2006 بیش از 100 هزار صلیب در این تپه نصب شده بود.

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس

تپه صلیب ها در لیتوانی +عکس


ویدیو مرتبط :
اقامت لیتوانی - ثبت شرکت در لیتوانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه گودرزی در «اتاقی روی تپه» + عکس



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

فاطمه گودرزی در «اتاقی روی تپه» + عکس

به گزارش شبکه ایران، بهروز مفید تهیه کننده سریال « اتاقی روی تپه» با بیان این که تصویربرداری اپیزود 7 این سریال به کارگردانی داریوش یاری در روستای لسکوکلایه در حال انجام است، افزود: تصویربرداری این مجموعه از 18 آذر در لاهیجان آغاز شده و همه داستان های این سریال به شکل تک اپیزودی روایت می شوند.

وی تصریح کرد: فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را جابر قاسمعلی نوشته و در هر قسمت از این مجموعه یک قهرمان وارد قصه می شود.

به گفته این تهیه کننده اپیزود 7 این سریال درباره پدر معتادی است که خانواده را تحت فشار قرار داده و اهالی تلاش می کنند از خانواده این فرد حمایت کنند.

وی تصریح کرد: در این اپیزود رحیم نوروزی و مینا نوروزی به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش می کنند.

مفید گفت: تصویربرداری این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید می‌شود ، تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

در " اتاقی روی تپه" فاطمه گودرزی ، مهران رجبی، همایون ارشادی، زیبا بروفه، رحیم نوروزی، امیر نوری، عباس آتش سرو، مانا پاک سرشت، امین امینی، علی کوهپایه حقی، طوفان مهردادیان، سیروس همتی، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی، مازیار رضازاده، دانیال خوش سیما، مینا نوروزی و مهرداد بخشی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی می توان به علی خلیلی (مجری طرح و مدیر تولید) منصور وثوقی (، مدیر برنامه ریزی)، سامان تفرشی (دستیار اول کارگردان)، لیلی مرادی (منشی صحنه ) ، علی رفیع پور (عکاس)، حمید رحیم زاده (تصویربردار)، امید قربانی (صدابردار)، شهرام خلج ( طراح گریم)، مهدی سعیدی (طراح صحنه و لباس) و سیدمسعود مهدوی و سجاد رحمانی (مدیر تدارکات) اشاره کرد./شبکه ایران