سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تولید و عرضه موتور بتمن در لهستان +عکس


یک شرکت لهستانی با نام GameOverCycles اقدام به ساخت یک موتور 3 چرخ جالب کرده است. این موتور در واقع وسیله حمل نقل بتمن در بعضی از فیلم هایش است و بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است.

تاپ ناپ: یک شرکت لهستانی با نام GameOverCycles اقدام به ساخت یک موتور 3 چرخ جالب کرده است. این موتور در واقع وسیله حمل نقل بتمن در بعضی از فیلم هایش است و بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است.

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن

ساخت موتور بتمن


ویدیو مرتبط :
مراحل تولید و عرضه ابریشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کپی ویتنامی از موتور "بتمن" +عکس



اگر از طرفداران بتمن باشید حتما موتور او را دیده اید که چقدر تخیلی و همچنین جالب طراحی شده است. این طراحی جالب می تواند هر موتورسواری را عاشق خودش کند.

عاشقان موتورهمیشه دوست دارند که بهترین و زیباترین موتور را داشته باشند و از این رو به دنبال بهترین ها هستند. در این میان یک مرد ویتنامی که عاشق موتور بتمن بود، دست به ساخت آن زده است.

چندی پیش فیلی از یک موتور سوار در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته شد که در مدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی بازدید کننده داشت. در این فیلم یک مرد سوار بر موتوری مشابه بتمن در سطح شهر رفت و آمد می کرد.

 

بتمن,موتور بتمن,عکس بتمن

 

بعد از مدتی مشخص شد این فیلم مربوط به یک جوان ویتنامی عشق موتور و همچنین عاشق بتمن است. او که یک مکانیک ساده است با استفاده از وسایل ارزان و در دسترس این موتور را درست کرده است.

این جوان که "تونگ لام" نام دارد زمان صرف شده برای این موتور را اعلام نکرده است اما او ذکر کرد که برای این موتور از یک موتور سوزوکی و همچنین از چرخ های خودرو استفاده کرده است. او در ادامه گفت که حاضر است این موتور را به طرفداران بتمن بفروشد تا بتواند با پول آن هلیکوپترهای فیلم آواتار را خلق کند.... / باشگاه خبرنگاران

 

بتمن,موتور بتمن,عکس بتمن

 

بتمن,موتور بتمن,عکس بتمن

 

بتمن,موتور بتمن,عکس بتمن