سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تولد گوساله با قلب بیرون از بدن +عکس


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان از تولد یک گوساله با قلب بیرون از بدن در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان از تولد یک گوساله با قلب بیرون از بدن در این شهرستان خبر داد.
 
وحید قدس صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر تولد یک گوساله با قلب بیرون از بدن در سمنان گفت: گوساله ای در دامداری منطقه زاوقان سمنان بدنیا آمد که بلافاصله پس از تولد حیوان توسط دامدار به یکی از درمانگاه های دامپزشکی شهرستان سمنان آورده شده است.

 تولد گوساله با قلب بیرون از بدن

وی گفت: تولد این گوساله به شکل طبیعی بوده و به نظر می رسد از زمان تشکیل جنین، قلب حیوان در خارج از بدن وی شکل گرفته است.
 
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ادامه داد: تولد گوساله با قلب بیرون از بدن که در اثر جهش های ژنتیکی رخ می دهد بسیار نادر بوده و بر اساس بررسی های صورت گرفته برای اولین بار در شهرستان سمنان گزارش می شود.
 
قدس در خاتمه اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای انجام عمل جراحی بر روی حیوان صورت پذیرفته بود لیکن در ساعات اولیه پس از تولد، حیوان به دلیل شکل غیر طبیعی قلب و در نتیجه نارسایی و عملکرد نامناسب آن تلف شد.


ویدیو مرتبط :
تولد گوساله 6 پا در چین +عکس...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزادی با قلب خارج از بدن +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تولد نوزادی با قلب خارج از بدن +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  رویدادی عجیب پزشکان آمریکایی را حیرت زده کرد. نوزادی در یکی از بیمارستان های ایالت تگزاس آمریکا با قلب خارج از بدن به دنیا آمده است.

پزشکان وقتی با این مسئله رو به رو شدند، بلافاصله این نوزاد را به اتاق عمل انتقال داده و با عمل جراحی، قلب او را در داخل سینه اش جا دادند.

از هر چند میلیون نوزاد در جهان، یک نوزاد با مشکلاتی از این دست  رو به رو می شود. هنوز علت بروز این مشکل جسمی در این نوزادان مشخص نشده است. نود درصد نوزادانی که با این مشکل به دنیا می آیند، سه روز پس از تولد جان می بازند.

هنوز این امکان وجود ندارد که بتوان این نوزادان را پیش از تولد در رحم مادر عمل کنند و قلب را به درون بدون او بازگردانند.

حال نوزاد تگزاسی خوب است و تحت نظر قرار دارد./باشگاه خبرنگاران