سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تولد دوقلوهایی با دو ملیت متفاوت! +عکس


دیلان و هانا دوقلوهایی هستند که با هم بزرگ می شوند و مثل سایر دوقلوها پیوندی خاص بین آنها شکل خواهد گرفت. ولی آنچه بین آنها مشترک نیست، ملیت آنهاست!

 
 
 

صبح بخیر: دیلان و هانا دوقلوهایی هستند که با هم بزرگ می شوند و مثل سایر دوقلوها پیوندی خاص بین آنها شکل خواهد گرفت. ولی آنچه بین آنها مشترک نیست، ملیت آنهاست! دیلان ملیت انگلیسی دارد،  ولی خواهر او در آن سوی مرز متولد شده و یک اسکاتلندی محسوب می شود!



مادر آنها، دونا کینان، 28 ساله است. درد زایمان دونا زمانی آغاز شد که او در یکی از شهرهای مرزی انگلستان حضور داشت و دیلان را در اتاق نشیمن منزل مادربزرگش به دنیا آورد.

اما از آنجایی که دوقلوها چهار هفته زودتر از موعد به دنیا آمده بودند، خانم کینان ناچار به بیمارستانی در آن طرف مرز، یعنی در اسکاتلند منتقل شد و هانا را در آنجا به دنیا آورد.



پدر دوقلوها، جو فاکس، 24 ساله، می گوید " تولد دوقلوها با دو ملیت متفاوت واقعا تجربه جالبی بود. قصه تولد آنها در دو کشور متفاوت چهار هفته قبل از زمان طبیعی تولدشان بر سر زبان ها افتاد."



ویدیو مرتبط :
دوقلوهایی که پس از تولد هم یکدیگر را در آغوش گرفته اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد دوقلوهایی با یک بدن و دو صورت در استرالیا(+عکس)




 اخبار اجتماعی -  تولد دوقلوهایی با یک بدن و دو صورت در استرالیا

رسانه‌های استرالیایی از تولد دوقلوی به هم چسبیده‌ای خبر دادند که به رغم داشتن یک بدن دو صورت و دو مغز دارند.

به گزارش ایسنا،‌ مادر این دوقلو پس از وضع حمل گفت: تصاویر سونوگرافی در هفته نوزدهم بارداری حاکی از آن بود که فرزندانم به نارسایی نادری مبتلا هستند اما به سقط کردن آن دو راضی نشدم. همچنین فرزندانم شش هفته زودتر به دنیا آمدند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نارسایی نوزاد


جمجمه این دوقلو که دختر هستند شکل طبیعی ندارد و به رغم داشتن مغز و صورت مجزا دیگر اندام‌ها و ارگان‌های بدنشان مشترک است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وضعیت مساعد جسمانی این دوقلو پزشکان را متعجب ساخته چرا که آن دو خود و بدون کمک دستگاه نفس می‌کشند.
 اخبار اجتماعی - ایسنا