سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تولد بره بدون سر در ایران +عکس


تولد بره بی سر در تربت حیدریه، تولد بره ناقص الخلقه در تربت حیدریه یک آنورمالی مادرزادی و به سبب جهش ژنتیکی بوده است.

ایرنا: تولد بره بی سر در تربت حیدریه، تولد بره ناقص الخلقه در تربت حیدریه یک آنورمالی مادرزادی و به سبب جهش ژنتیکی بوده است.  

وی گفت: علت تولد نوزادان دامی ناقص الخلقه می تواند از طریق متخصصین و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی مورد بررسی قرار گیرد. این بره مرده به دنیا آمده و تولد این گونه دامها جزء بیماریهای دامی محسوب نمی شود.

تولد بره بدون سر در ایران +عکس


ویدیو مرتبط :
تولد بره ای با سر انسان در شهر لامرد استان فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد بره ای با سر انسان! +عکس


من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است...

ایسنا: وقوع چنین رویدادی یك واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یكی از روزنامه‌های « تركیه » آمده است كه یك بره از یك گوسفند در یكی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. نكته جالب در تولد این بره مرده آن است كه این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشكی كه مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوكه شود.

«ارهانالی بول» ـ دامپزشك مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی تركیه، خاطر نشان كرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.

تولد بره ای با سر انسان! +عکس

وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم كه به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.

گفتنی است، سال گذشته نیز در «زیمباوه» چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.

فرماندار استان «ازمیر» نیز اضافه كرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناك است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار كه سر انسان بر روی بدن  بره‌ای باشد.