سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

توصیفات ذهنی بیماران اسکیزوفرنی +عکس


ممکن است من هم روزی خود را در آیینه ای نابرابر ببینم.ممکن است شما هم روزی خود را در آیینه ای نابرابر ببینید. مثل اتفاقی که برای (مش حسن) افتاد وقتی گاوش مرد.

ایسنا: ممکن است من هم روزی خود را در آیینه ای نابرابر ببینم.ممکن است شما هم روزی خود را در آیینه ای نابرابر ببینید. مثل اتفاقی که برای (مش حسن) افتاد وقتی گاوش مرد.

همه ما در زندگی شخصی و اجتماعی مان با لحظات ناخوشایند و پر تنشی روبرو می شویم.نحوه مواجهه ما با مشکلات کاملا بستگی به روحیات خودمان دارد. روحیه ای که اگر شکننده باشد و در کنترلش نابلد،ممکن است لحظه ای بعد ادامه زندگی ما تعریف دیگری پیدا کند.تعریف مبهمی به رنگ خاکستری و از جنس آیینه ای نابرابر.

اسکیزوفرنی (Eschizoprenia) نوعی اختلال روانی است که بیمار در تفکر، ادراک و حواس پنجگانه خود دچار اختلال می شود و این اختلال به صورت توهم در شنوایی و بینایی وی بروز پیدا می کند. از دیگر علائم این بیماری می توان به از کار افتادگی فرایند های فکری و پاسخگویی عاطفی ضعیف و گوشه گیری اجتماعی ، افسردگی اساسی ، از دست دادن انگیزه و قضاوت اشاره کرد که در صورت عدم مصرف به موقع و مناسب دارو ، منجر به پرخاشگری و اقدام به رفتار پر خطر برای خود و اطرافیان و گاها اقدام به خودکشی می شود.

از این بیماری به عنوان (جنون جوانی ) نیز نام برده می شود چراکه اواخر دوران نوجوانی و اوایل دوران بلوغ دوره های اوج بروز این بیماری است. طبق آمار در ۴۰٪ از مردان و ۲۳٪ از زنان قبل از ۱۹ سالگی به این بیماری دچار می شوند و احتمال اینکه اسکیزوفرنی تا ۳۵ سالگی در افراد مستعد ان بروز پیدا کند بسیار زیاد است. دلایل بروز این بیماری می توان به شوک های روانی و اجتماعی ، ژنتیک ، محیط زندگی نامناسب ، مصرف مواد مخدر ( حشیش ، کوکائین) و عوامل استرس زای پیش از تولد اشاره کرد.

اسکیزوفرنی در همه طبقات جامعه دیده می شود.

لازم به توضیح است که بسیاری از بیماران اسکیزوفرنی این مرکز فاقد هویت مشخص و شناسنامه ای می باشند و این افراد با معرفی سازمان بهزیستی جهت نگهداری به مرکز معرفی می شوند./ امروز روز جهانی بهداشت روان است.

در این گزارش از بیماران خواسته شده تا دنیای موازی که حاصل توهماتشان هست را توصیف کنند.

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر

آیینه های نابرابر


ویدیو مرتبط :
نماهنگ زیبا از توصیفات امیر المومنین حضرت علی(ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران 20 آمبولانس به سوریه هدیه داد/ تأمین داروی بیماران تالاسمی سوریه (+عکس)



ایران 20 آمبولانس به سوریه هدیه داد/ تأمین داروی بیماران تالاسمی سوریه (+عکس)

دولت ایران به سوریه 20 دستگاه آمبولانس هدیه داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، دولت ایران در مراسمی رسمی در محل وزارت بهداشت سوریه در دمشق، 20 دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات درمانی را تحویل مقامات این کشور داد. این مراسم با عنوان "هدیه ملت ایران به ملت سوریه برای حمایت از فعالیت های اورژانسی" برگزار شد.

دکتر "سعد النایف" وزیر بهداشت سوریه در این مراسم اعلام کرد: این آمبولانس ها، آماده کار هستند و می توانند در مراکز پزشکی فعالیت خود را آغاز کنند. این خودروها به مانند پل محبت میان دو کشور خواهند بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مراسم رسمی تحویل 20 آمبولانس از طرف دولت ایران به سوریه

در این مراسم از طرف دولت ایران "حسن کاظمی قمی" مشاور معاون رئیس جمهور حضور داشت.

سایت رادیو تلویزیون دولتی سوریه هم در این باره نوشت: این خودروهای مجهز ، به عنوان هدیه ای از طرف ملت ایران به ملت سوریه تقدیم می شوند. این اقدام در راستای حمایت از خدمات بهداشت در سوریه صورت می گیرد.

وزیر بهداشت سوریه در این مراسم گفت: این مرحله از تحویل گرفتن آمبولانس های اهدایی ایران باعث افزایش سطح ارائه خدمات اورژانسی در سوریه می شود به ویژه که بخش بهداشت سوریه به دلیل اعمال تحریم های اروپا و آمریکا، تحت فشار است و بیمارستان ها و واحدهای پزشکی سوریه از طرف تروریست ها مورد هدف قرار می گیرند.

ارائه این آمبولانس ها در راستای اجرای یادداشت تفاهم 12 ماده ای است که توسط وزیران بهداشت دو کشور ایران و سوریه برای فعال سازی همکاری های بهداشتی و پزشکی میان دو طرف امضا شده بود. این یادداشت تفاهم شامل همکاری در بخش های مختلف پزشکی و بهداشتی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

آمبولانس های اهدایی دولت ایران به سوریه

وزیر بهداشت سوریه ادامه داد: این کشور در سال جاری میلادی تمامی نیاز خود به داروی تالاسمی را از ایران تامین کرده است.

حسن کاظمی قمی که قبل از این مسؤولیت سفارت ایران در بغداد را برعهده داشت در سخنانی ضمن تاکید بر پیروزی دولت سوریه در مقابله با تروریست های مورد حمایت غرب گفت: با وجود هجمه گسترده علیه سوریه، خوشبختانه یک رهبر انقلابی و مردمی در این کشور وجود دارد که به ندای ملت خود به خوبی گوش می کند و با سیاست های اصلاح طلبانه، به این نداها پاسخ می دهد.

ایران در ماه آگوست گذشته نیز محموله ای از تجهیزات و مواد پزشکی و  چند دستگاه آمبولانس به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار به سوریه هدیه داد./عصرایران