سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل


امروزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مانند خورشید و باد برای تولید برق بسیار جدی گرفته میشود تا جایی که شرکتی به نام Minnesota توربین های بادی کوچک و قابل حملی تولید کرده که می توان از آنها به خوبی بهره برد.

وبسایت تاپ ناپ: امروزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مانند خورشید و باد برای تولید برق بسیار جدی گرفته میشود تا جایی که شرکتی به نام Minnesota توربین های بادی کوچک و قابل حملی تولید کرده که می توان از آنها به خوبی بهره برد. این توربین ها که در چند اندازه مختلف تولید شده اند می توانند از 50 وات تا 2500 وات برق تولید کنند که مدل کوچک آن می تواند برای شارژ کردن گوشی همراه شما در مکان هایی که به برق شهری دسرسی ندارید بسیار مفید باشد. همچنین مدل های بزرگ تر این توربین های بادی برای مصارف خانگی و شارژ ماشین های الکتورنیکی مورد استفاده قرار میگیرند.

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل

توربین های بادی قابل حمل برای شارژ موبایل


ویدیو مرتبط :
شارژ موبایل به کمک توربین های بادی قابل حمل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ گوشی موبایل با توربین بادی! +عکس


یک شرکت آمریکایی یک توربین بادی قابل حمل را طراحی کرده که به کاربران اجازه ذخیره نیروی تولید شده‌ را می‌دهد و حتی با سرعت کم باد نیز کار می‌کند. به وسیله این توربین به عنوان نمونه می‌توان در طبیعت گجت‌های هوشمند را شارژ کرد.

خبرگزاری ایسنا:  یک شرکت آمریکایی یک توربین بادی قابل حمل را طراحی کرده که به کاربران اجازه ذخیره نیروی تولید شده‌ را می‌دهد و حتی با سرعت کم باد نیز کار می‌کند. به وسیله این توربین به عنوان نمونه می‌توان در طبیعت گجت‌های هوشمند را شارژ کرد.

شرکت Janulus واقع در مینه‌سوتا در حال آزمایش بر روی توربین بادی قابل حمل Trinity است و کمپین جدیدی را بر روی سایت کیک‌استارتر راه‌اندازی کرده تا سرمایه مورد نیاز برای ساخت چهار مدل جدید و هوشمند از این ژنراتورها را جمع‌آوری کند. تنها یک روز پس از راه‌اندازی، این کمپین شرکت به هدف خود رسید.

این توربین‌ها بسته به مدلشان از باتری‌های لیتیوم- یونی 300 هزار تا 7500 میلی آمپر استفاده می‌کنند که دقیقا همان نوع باتری‌های مورد استفاده در ماشین‌های برقی است.

سارژ گوشی موبایل با توربین بادی! +عکس

وزن کوچکترین توربین بادی تنها 650 گرم است و به معنای واقعی کلمه یک توربین قابل حمل است و حتی بزرگترین مدل هم در صندوق عقب یک ماشین جا می‌گیرد. همچنین توربین‌ها مجهز به دو نوع استایل متفاوت تیغه هستند، بنابراین کاربر می‌تواند با انتخاب یکی از این دو مدل در هر دو شرایط باد شدید و باد ملایم به خوبی از این توربین‌ها بهره ببرد.

مدل 50 واتی نیز برای تولید برق مورد نیاز جهت شارژ دستگاه‌های برقی کوچک از جمله تلفن‌های هوشمند مناسب است. مدل‌های بزرگتر را می‌توان در خانه‌ها استفاده کرد، حتی اگر خانه خودتان هم نباشد به دلیل نصب راحت آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

اگر کمپین کیک استارتر بتواند طبق برنامه سرمایه‌اش را جذب کند، انتظار می‌رود این محصول تا آوریل 2016 قابل ارسال به نقاط مختلف جهان باشد.