سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تمیز کردن دیوار معروفِ آدامس‎ +عکس


مقامات شهر سیاتل آمریکا، دیوارهای یک بنای قدیمی را از آدامس پاک کردند. این دیوار مملو از آدامس های جویده شده ای بود که مردم محلی و گردشگران در طی ۲۰ سال گذشته روی آن چسبانده بودند.

خبرگزاری مهر: مقامات شهر سیاتل آمریکا، دیوارهای یک بنای قدیمی را از آدامس پاک کردند. این دیوار مملو از آدامس های جویده شده ای بود که مردم محلی و گردشگران در طی ۲۰ سال گذشته روی آن چسبانده بودند.

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎

تمیز کردن دیوار آدامس‎


ویدیو مرتبط :
پشتِ صحنه ی برنامه ی آقای ایمنی و دوبلورهای معروفِ اون-جالبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوار خانه‌ را چگونه تمیز کنیم؟ +عکس



 

برای تمیز کردن دیوارها شما می توانید از راه های گوناگون استفاده کنید و یکی از متداولترین راه های آن شستن دیوارها با آب و مواد شوینده است.

 

در خانه هایی که بچه های کوچک نیز هستند، معمولا می توان اثرات خودکار و مداد را بر روی دیوارها دید. در اینجا سعی داریم تا برای پاک کردن این کثیفی ها راه کارهایی را به شما پیشنهاد کنیم:

 

 

تمیز کردن دیوار , نحوه تمیز کزدن دیوار

 

پاستل(مداد شمعی):

 

پاستل از جمله وسایلی است که کودکان از آن برای نقاشی کردن استفاده می کنند. برای پاک کردن این کثیفی ها که بر روی دیوارقرار دارد می توانید از جوش شیرین استفاده کنید به این صورت که مقداری جوش شیرین را با آب قاطی کرده و با یک پارچه به صورت آرام بر روی محل بکشید. این کار به دیوار یا کاغذ دیواری شما آسیب وارد نمی کند.

 

 

تمیز کردن دیوار , نحوه تمیز کزدن دیوار

 

جوهر:

 

لکه های جوهر بر روی دیوارها بسیار وحشتناک به نظر می رسند اما این لکه ها را می توان به راحتی از روی دیوارها پاک کرد. برای پاک کردن این لکه ها ابتدا مقداری آب لیمو را بر روی محل مورد نظر بریزید و پس از چند دقیقه آن را دستمال بکشید. ممکن است لازم باشد تا چند بار این کار را انجام دهید.

 

واکس:

 

برای پاک کردن واکس از روی دیوار ابتدا صبر کنید تا واکس خشک شود. سپس به کمک ناخن و با کارت ، قسمت های خشک را بکنید. بعد از کند محل های خشک یک دسمال کاغذی را روی آن قرار داده و کمی آن را با اتو گرم کنید این کار باعث می شود تا واکس آب شده و توسط دستمال کاغذی جمع می شود.

 

 

تمیز کردن دیوار , نحوه تمیز کزدن دیوار

 

مداد:

 

برای پاک کردن مداد تنها به یک پاک کن نیاز دارید شما می توانید به کمک یک پاک کن به راحتی این موارد را پاک کنید اما اگر با پاک کن، پاک نشد می توانید از جوش شیرین نیز استفاده کنید. اما برای استفاده از جوش شیرین بسیار احتیاط کنید.

 

دوده:

 

برای پاک کردن دوده ها خودتان را خیلی اذیت نکنید و می توانید به راحتی با استفاده از بخار شوها آن ها را پاک کنید. با لکه های دود خیلی کلنجار نروید و سعی کنید آن ها را تنها با آب یا مواد شوینده پاک کنید .

 

 

منبع : funpatogh

,