سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تمرین هماهنگ 36000 کودک کونگ‌فو کار


معبد شائولین در چین، با جمعیتی میلیونی از کونگ فو کار های چین بزرگترین معبد کونگ فو در جهان محسوب می شود. در این کلیپ شما نحوه ی تمرین همزمان و هماهنگ کودکان چینی را خواهید دید.

صبح بخیر: معبد شائولین در چین،با جمعیتی میلیونی از کونگ فو کار های چین بزرگترین معبد کونگ فو در جهان محسوب می شود. در این کلیپ شما نحوه ی تمرین همزمان و هماهنگ کودکان چینی را خواهید دید.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
تمرین یوگای پاندای کونگ فو کار . خیلی خنده داره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از درناهای کونگ فو کار



تصاویری از درناهای کونگ فو کار

ماه آینده درناهایی که در تصویر می بینید در حیاط وحش رها می شوند.

البته آنها به اندازه کافی وحشی بوده و از عهده خود بر خواهند آمد.

 در سالهای 1600 میلادی نسل این پرنده در انگلیس بدلایل مختلف از جمله نبود تالاب مناسب منقرض شده و حالا در پروژه ای بزرگ، درناهای اوراسیایی به منطقه گلاکسترشایر آورده شده و بعد از پرورش در طبیعت رها خواهند شد.

 

 پرندگان زیبا , درناهای اوراسیایی , درنا

 

اما جالب اینجاست که این درناها (رقبای بروس لی) از هم اینک به جان هم افتاده و سرسازگاری هم ندارند.
ماه بعد که وارد طبیعت می شوند، خدا به داد همسایگان آنها برسد.
دُرنا یا کُلَنگ پرنده‌ای است از خانواده درنایان.

 

 پرندگان زیبا , درناهای اوراسیایی , درنا

 

درناها پرندگانی هستند بزرگ، با پاها و گردن دراز، دم نسبتاً کوتاه، بالهای دراز و منقاری بلند و کلفت، ظاهر شبیه لک‌لک، شاهپرهای ثانوی داخلی بالهای آنها خیلی بلند شده، روی دم را می‌پوشاند. در پرواز گردن وپاهای خودرا کشیده نگه می‌دارد. گله‌های آنها هنگام مهاجرت دریک خط به شکل هفت پرواز می‌کنند. نر وماده آنها همشکل هستند.

 

 پرندگان زیبا , درناهای اوراسیایی , درنا

 

روی زمین آشیانه می‌سازند. این پرنده را در هنگام پرواز می‌توان از مرغ ماهیخوار، حواصیل تشخیص داد. بزرگ‌ترین درنا در آمریکای شمالی بسر می‌برد. این پرنده حدود یک ونیم متر طول دارد وبلندی قامتش از یک ودو تا یک ونیم متراست. بالهای گسترده‌اش از یک وهشت تا ۲ متر است. بالهایش سفید باخط سیاه است. درناها، زمستانها را در جاهای گرم وتابستانها را در نواحی سرد می‌گذرانند.

 

 پرندگان زیبا , درناهای اوراسیایی , درنا

 

 پرندگان زیبا , درناهای اوراسیایی , درنا

منبع:khabaronline.ir