سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس


اینجا آدم های پولدار با جت های خصوصی وارد بیابانهای یوتا شده تا با پرداخت شبی 7 هزار دلاربرای ویلای 4 خوابه، در یکی از زیباترین تفریحگاه های بیابانی خوش بگذرانند.

خبرآنلاین: اینجا آدم های پولدار با جت های خصوصی وارد بیابانهای یوتا شده تا با پرداخت شبی 7 هزار دلاربرای ویلای 4 خوابه، در یکی از زیباترین تفریحگاه های بیابانی خوش بگذرانند.

بیابان یوتا در وهله اول شاید به نظرتان خشن بیاید، اما افراد متمول که دنبال مکانی خصوصی و بدون دغدغه هستند، معمولا تفریح گاه امان گیری را انتخاب می کنند.

ویلاهای مینیمالیستی متعلق به مجموع هتل های "امان گیری" در کانیون پوینت مشهور به چهار گوشه است که در 600 هکتار ساخته شده و شامل ویلاهای زیبا و بکر و خصوصی، دریاچه و استخر، باند فرودگاه، امکانات تفریحی و ورزشی خاص است.

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

در سال 2009 که اولین جت اختصاصی وارد این منطقه شد، رفت و آمد افراد متمول شروع شده و حالا با پرداخت شبی 7 هزار دلار، خوش می گذرانند.

آدریان زچا، مبدع طرح "امان گیری" در سال 1998 ایده ساخت چنین مکانی را بعد از کشف مکانی مشابه در منطقه Phuket تایلند در ذهن پروراند و بلافاصله ان را عملی کرد. بعدا ویلاهای "امان پوری"  یا محل صلح و آرامش را نیز در سایر نقاط جهان ایجاد کرد و در حال حاضر در 15 کشور جهان، تفریح گاههای خاص ایجاد کرده است.

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس

تفریحگاه بیابانی «امان گیری» یوتا +عکس


ویدیو مرتبط :
امان امان آی امان بو جم این الیندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده 10 نفره ای که از حادثه سقوط هواپیمای در امان ماند(+عکس)




اخبار بین الملل -  خانواده 10 نفره ای که از حادثه سقوط هواپیمای در امان ماند

در میان این خانواده ۱۰ نفره، چهار کودک دیده می شود که قصد داشتند تا کریسمس را در سنگاپور جشن بگیرند.

به گزارش تسنیم،«یک خانواده اندونزی دیر رسیدن به پرواز هواپیمای مالزی ساقط شده را معجزه آسا توصیف کرد. این خانواده که در نظر داشت در این پرواز به سنگاپور مسافرت کند، به پرواز این هواپیما دیر رسید. در میان این خانواده 10 نفره، چهار کودک دیده می شود که قصد داشتند تا کریسمس را در سنگاپور جشن بگیرند.»نجات یافتند.
 
این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت:«فرودگاه اندونزی بلیط این خانواده را به پرواز "کیو.زد 8501" مربوط به هواپیمای ساقط شده تغییر داده بود. پرواز "کیو.زد 8501" دو ساعت قبل از بلیط های رزف شده توسط این خانواده صورت گرفته است. فرودگاه اندونزی این تغییر ساعت پرواز را اطلاع رسانی کرده بود؛ ولی این خانواده در ساعات پایانی منتهی به پرواز "کیو.زد 8501"متوجه این اطلاع رسانی که از طریق پست الکترونیکی صورت گرفته بود، شده است. این امر باعث شد تا افراد این خانواده دیر به پرواز برسند و از مرگ حتمی به طور معجزه آسایی نجات پیدا کنند.»
 

اخبار,اخباربین الملل,سقوط هواپیما

 

 اخبار بین الملل  - تسنیم