سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تغییر جنسیت دیوانه از نوع انگلیسی!


متفقین در زمان جنگ قصد داشتند در یک سری عملیات های محرمانه هورمونهای جنسی زنانه به غذای هیتلر اضافه کنند تا...

متفقین در زمان جنگ قصد داشتند در یک سری عملیات های محرمانه هورمونهای جنسی زنانه به غذای هیتلر اضافه کنند تا...

پروفسور برایان فورد، مورخ انگلیسی در کتاب جدید خود از نقشه های عجیب و غریب متفقین در زمان جنگ جهانی دوم علیه آلمان نازی و به خصوص شخص هیتلر خبر می دهد که در نوع خود از نظر تاریخی بی نظیر است.



ویدیو مرتبط :
تغییر جنسیت..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایتی از تغییر جنسیت یک سرباز انگلیسی


بهنوش بختیاری در نوشته کوتاهی ماجرای تغییر جنسیت یک سرباز انگلیسی را روایت کرده که پس از عمل مسلمان شده و با یک فرد مسلمان هم ازدواج کرده است.

خبرآنلاین: او عکسی از این سرباز را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به این بهانه کوشیده تا نشان دهد بین افرادی که عمل تغییر جنسیت انجام می دهند با کسانی که گرایشات همجنس گرایانه دارند، چه تفاوت‌هایی وجود دارد.

او نوشته: «لوسی والندر بیست و هشت ساله سرباز سابق نیروی زمینی ارتش انگلستان به دلیل نقص ژنتیکی وترنس بودنش..عمل تغییر جنسیت انجام داد وبعدها با یک فرد مسلمان ازدواج کرد و به دین اسلام پیوست..او اولین تراجنسی مسلمان انگلستان است و این اتفاقات رو تولدی دوباره در زندگیش نامید..ترنسها روح مردانه دارند در کالبد زن ویا برعکس..قضیه این عزیزان رو با همجنسگراها یکی ندونید..در کشور ماهم خوشبختانه اجازه تغییر جنسیت در مواردبسیار لازم داده شده..این افراد اوا خواهریا دلقک نیستند که خوشی زیر دلشان زده باشه..نیاز روحی و ژنتیکی انها ایجاب میکند که زندگی خودشونو تغییر بدن..اگر لایق باشم حامی این عزیزان خواهم بود..یاعلی»