سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تعارف جالب کانگورو به کبوتر! +عکس


اگر مهربانی یکی از رازهای زندگی بر روی کره زمین باشد-که هست- جانداران ساکن در این کره به صورت غریزی به این توانایی مجهزند. به همین دلیل، در اخبار مختلف، می بینیم و می شنویم که حیوانات مختلف به هم-نوعان خود و یا به حیوانی از نوع دیگر، به نحوی، مهربانی می کنند. تعارف جالب کانگورو به کبوتر!

روزگار نو: کانگورو به کبوتر: بفرمایید ناهار خدمت باشیم!اگر مهربانی یکی از رازهای زندگی بر روی کره زمین باشد-که هست- جانداران ساکن در این کره به صورت غریزی به این توانایی مجهزند. به همین دلیل، در اخبار مختلف، می بینیم و می شنویم که حیوانات مختلف به هم-نوعان خود و یا به حیوانی از نوع دیگر، به نحوی، مهربانی می کنند.

بنا بر این گزارش، گردشگری در پارک حیات وحش Featherdale  سیدنی به صحنه جالبی برخورد و از آن عکس گرفت. وی با تعجب دید که کانگورویی دارد ظرف پر از غذایی را به یک کبوتر تعارف می کند.

این گردشگر می گوید: نوه من یک ظرف پر از غذا به این کانگوروی داد و این حیوان از کبوتری که آن نزدیکی بود خواست که با او در خوردن شریک شود.

تعارف جالب کانگورو به کبوتر!

تعارف جالب کانگورو به کبوتر!

تعارف جالب کانگورو به کبوتر!


ویدیو مرتبط :
پخش مستقیم مسابقات بوکس از استرالیا-کانگورو VS کانگورو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی جالب از دنیای زیر آب


تصاویر جالب از دنیای زیر آب