سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر هندوانه فروش مایه دار


هر کو دور ماند از اصل خویش/ بازگردد روزگار وصل خویش


ویدیو مرتبط :
تصویر فوتبالیست ها بر روی هندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم عجیب کیم کارداشیان برای فروش تصویر فرزندش +عکس



"کیم کارداشیان" معروف که این روزها به خاطر بارداری اش در حالی که هنوز از همسرش جدا نشده است بسیار خبر ساز شده است در یک تصمیم عجیب امتیاز چاپ اولین تصویر فرزندش را 3 میلیون دلار به یک مجله فروخت.

تصمیم عجیب کیم کارداشیان برای فروش تصویر فرزندش

کیم 32 ساله و " کانیه وست" 35 ساله اعلام کردند در ازای دریافت 3 میلیون دلار امتیاز چاپ تصویر فرزندشان را به یک مجله فروخته اند. به گزارش نیویورک تایمز بعد از این جریان آنها درخواستهای بسیاری از سایر نشریه ها داشته اند و بسیاری از مجلات و نشریات دیگر خواهان دریافت این امتیاز بوده اند.

این مبلغ با مبلغ دریافتی توسط برد پیت و آنجلینا جولی برای چاپ اولین تصویر از فرزند اولشان در سال 2006 به مبلغ بیش از 4.1 میلیون دلار مقایسه میشود. این زوج هالیوودی این مبلغ را برای تاسیس یک بنیاد خیریه سرمایه گذاری کردند.

اکنون سایتهای مختلف سرگرمی در حال پیش بینی تصویر فرزند کیم کارداشیان هستند و با تلفیق عکس او و کانیه وست سعی در پیش بینی تصویر کودکشان در صورتیکه دختر و یا پسر باشد دارند.

"کیم کارداشیان" سابقا هیچ علاقه ای به انتشار مسائل خصوصی اش نداشت و "کانیه وست" بارها اعلام کرده است که شیوه زندگی وی را قبول ندارد و به نظر میرسد او این کار را با اصرار فراوان "کانیه وست" انجام داده است.

آنها در مصاحبه اخیرشان اعلام کردند هنوز جنسیت فرزندشان را نمیدانند و اهمیتی هم ندارد که دختر یا پسر باشد آنها فقط خواهان یک فرزند سالم هستند.

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان