سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر متحرک: روش عجیب تست ترمز کامیون!


عصر ایران: این کامیون برای تست کردن قدرت سیستم ترمز باید با سرعت به سمت اتومبیل سواری حرکت کرده و فقط چند سانتی متر مانده به برخورد ترمز کند تا قدرت ترمز آن ثابت شود. حالا فرض کنید بنابه هر علتی سیستم ترمز خوب کار نکند! چه بلایی سر اتومبیل جلویی می آید.

http://dl.lorddownload.com/images/test-tormoz1.gif
تا بارگزاری کامل تصویر شکیبا باشید


ویدیو مرتبط :
تست ترمز کامیون ولوو،سازنده قویترین ترمز برای کامیون در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش عجیب مورچه‌ها برای زنده‌ ماندن در برابر سیل+تصویر



اخبار گوناگون - روش عجیب مورچه‌ها برای زنده‌ ماندن در برابر سیل+تصویر

مورچه‌های آتش برای زنده ماندن به شکل یک قایق بر روی آب به صورت شناور زندگی می‌کنند.

 

اخبار, اخبار گوناگون, روش عجیب مورچه‌ها برای زنده‌ ماندن در برابر سیل

مورچه‌های آتش در پارکی در هوستون تگزاس به دلیل مقابله با سیل که به طور منظم در مناطق مسکونی صورت می‌گیرد از روشی عجیب برای زنده ماندن استفاده می‌کنند.

این استراتژی در مناطق سیل خیز توسط مورچه‌ها استفاده شده تا شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشند.

دانشمندان می‌گویند این حشرات از طریق آرواره‌های خود به یکدیگر متصل می‌شوند و یک ساختار شناور را تشکیل می‌دهند تا زنده بمانند.

فیلمی در اواخر هفته گذشته توسط «استیو کیم» از این پدیده گرفته شده است که شما تصویری از این فیلم که صدها مورچه آتش به هم متصل شده‌اند را مشاهده می‌کنید که پس از باران شدید شکل گرفته است.

در این ساختار ملکه مستعمره است و در یک مکان امن یعنی در قلب خوشه از همه طرف محافظت می‌شود؛ برخی از مورچه‌های آتش که کارگر هستند در بخش‌های زیر آب رفته تا قایق را روی آب حفظ کنند؛ این مورچه‌ها قادرند تا چند ساعت زیر آب زنده بمانند و شناور باشند.

این استراتژی اگر چه بسیار مؤثر است با این حال خطراتی دارد؛ در واقع برای پرندگان و سایر شکارچیان قابل رویت بوده و طعمه محسوب می‌شوند.

 

اخبار گوناگون - فارس