سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر متحرک؛ لحظه شکار ...!


 
 
 
 
 
لحظه شکار


لحظه شکار(تصویر متحرک)


ویدیو مرتبط :
شکار لحظه ها - شیرجه پلنگ درون رودخانه و شکار تمساح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار لحظه خواستگاری وسط خیابان + تصویر



درخواست جست‌وجوی عکاسی که تصادفاً از صحنه‌ی نامزدی زوجی جوان در خیابانی واقع در ایسلند عکس‌برداری کرده بود، بالاخره نتیجه داد.

مایکل کِنت در یکی از خیابان‌های ایسلند روی یک زانوی خود خم‌شده بود و داشت به فیونا نیولندز پیشنهاد ازدواج می‌داد که یکی از مردم محلی در حال عکاسی از بارش برف این لحظه زیبا را شکار کرد. هرچند عکاس و مرد جوان اندکی باهم صحبت کردند اما هوای بسیار سرد آن شب باعث شد خواستگار جوان آدرس ایمیلش را واضح تلفظ نکند و درنتیجه نتوانند دوباره باهم تماس بگیرند. آقای کنت نیز به‌سرعت جست‌وجویی اینترنتی به راه انداخت تا عکاس را پیدا کند.

جسیکا بُوی عکاسی ایسلندی که این لحظه را ثبت کرد از مجله‌ای خواسته بود تا در پیدا کردن این زوج جوان به او کمک کنند و در مقابل زوج جوان در انگلستان جست‌وجویی اینترنتی را برای پیدا کردن جسیکا به راه انداخته بودند. دو هفته پس از نامزدی، این زوج موفق شدند از طریق توییتر با جسیکا تماس بگیرند.

 

شکار لحظه خواستگاری وسط خیابان

شکار لحظه خواستگاری وسط خیابان

 

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران