سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویر دستكشی كه مادر شد!


یك جوجه پنگوئن فكر می‌كند، یك دستكش سیاه رنگ مادرش است





مسئولان یك باغ وحش با استفاده از یك دستكش سیاه رنگ یك جوجه پنگوئن را فریب داده و به او غذا می‌دهند.

دامپزشكان این باغ وحش برای اینكه جوجه پنگوئن به انسان‌ها عادت نكند و رشد طبیعی خود را داشته باشد، یك دستكش را به شكل پنگوئن ساختند تا این جوجه تصور كند توسط مادرش تغذیه شود. آن‌ها این دستكش را با چشمانی به رنگ قرمز و بندهای زرد رنگ تزیئن كردند كه تا حد ممكن به یك پنگوئن واقعی شبیه باشد.پنگوئن‌ها معمولا در كنار یكدیگر از فرزندان خود مراقبت می‌كنند و اگر یكی از آن‌ها بمیرد، پنگوئن دیگر جوجه‌های خود را به حال خود رها می‌كند. دقیقا به همین دلیل والدین این جوجه پنگوئن آن را رها كرده و مسئولیت نگهداری از آن به‌عهده دامپزشكان این باغ وحش در انگلستان افتاده است.نژاد این پنگوئن‌ها موسوم به ماكارونی است و تعداد بسیار كمی از آن‌ها در انگلستان زندگی می‌كنند.


ویدیو مرتبط :
سید جواد ذاکر - مادر مادر مادر واویلا مادر مادر........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر آمریکایی فرزندش را کشت(تصویر)



 

 اخبار حوادث - مادر آمریکایی فرزندش را کشت

زن پنجاه و نه ساله آمریکایی که پسر سی و دو ساله خود را قطعه‌قطعه کرده و جسد او را در کیسه‌های زباله در پنج‌نقطه شهر رها کرده بود، بازداشت شد.

تیم دونلون، رئیس پلیس شهر سنت کلر ایالت میشیگان در این باره گفت: دانا اسکریوو در ماه می سال گذشته پس از فوت همسرش به این دلیل که پسرش به بیماری روانی مبتلا بوده درخواست بستری شدن او را کرده بود، اما به تصمیم دادگاه سرپرستی پسر به او واگذار شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث,مادر آمریکایی فرزندش را کشت


جی کوهو، کارآگاه اداره پلیس شهر مذکور به خبرنگاران گفته است، براساس تحقیقات، پدر جوان مذکور رفتار خشونت آمیز و غیرانسانی با خانواده خود داشته است.

همسایگان و اطرافیان به ماموران گفته اند این مادر و پسر افرادی آرام بوده و هیچ نشانه ای از خشونت یا اختلاف در رفتار آنها دیده نمی شده است.

یک شاهد عینی به پلیس اطلاع داده است که زنی را دیده که سوار بر یک خودرو درکنار مخزن زباله ای در نزدیکی خانه او توقف کرده و کیسه هایی را که به نظر او زباله می رسیده در این مخزن انداخته است.

بنابراین گزارش ، پلیس بقایای جسد مرد جوان را که از بیست و ششم ژانویه گم شده بود، در نقاط مختلف شهر جمع آوری کرده است. 
اخبار حوادث - ایرنا