سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویری که بیش از 3 میلیون بار کلیک خورد


اخیرا تصوبری در فضای مجازی انتشار یافت که احساسات کاربران را به شدت برانگیخت و پر بازدیدترین عکس فضای مجازی محسوب شد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: اخیرا در فضای مجازی عکسی منتشر شده که احساسات کاربران را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.این تصویر حکایت از پدری دارد که چتر خود را به صورت بسیار فداکارانه ای طوری گرفته که پسرش کاملا از خیس شدن در امان بوده در حالی که خودش به شدت خیس شده است.

تصویری پر احساس که بیش از 3 میلیون بار کلیک خورد!

به گزارش نقل از ایندیپندت، این تصویر که در ونکوور گرفته شده است،در وب سایت های انتشار عکس تحت عنوان "پدرها" به اشتراک گذاشته شده است. یکی از کاربران در این باره، نوشت: "پدر من هرگز با من درست رفتار نکرد. من هیچ الگوی درستی برای برخورد با فرزندم ندارم. آیا من می توانم پدر خوبی برای فرزندم باشم؟"

دیگری درباره این عکس نوشت: " این پدر تنها فرزندش را از خیس شدن در امان نمی دارد. او به فرزندش انسان بودن را می آموزد."

گفتنی است، این تصویر که نمادی از عشق است بیش از 3 میلیون بار در فضای مجازی کلیک خورد.


ویدیو مرتبط :
تغییر دوبار کلیک به یکبار کلیک در (windows 7

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان تصویری بازیگر برای فیلم جدید فرهادی / «برسد به‌دست آهو» در ایران کلید خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اصغر فرهادی کارگردن سینما و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، پیش تولید هفتمین فیلم سینمایی اش را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.

 
این فیلم «برسد به دست آهو» نام دارد و در ایران ساخته می‌شود.
کاوه سجادی حسینی که پیش از این فیلم‌های «بوفالو» و «شب، بیرون» را کارگردانی کرده است، در مقام دستیار کارگردان، در ویدئویی کوتاه، از تمام علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرده تا با تهیه فیلمی از خودشان، مشخصات خود را ضبط کرده و به شماره تلگرام اعلام شده در ویدئو فراخوان ارسال کنند.

این فراخوان بازیگری، محدودیت سن و جنسیت ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تهیه شده از خود را صرفا از طریق نرم‌افزار تلگرام برای گروه تولید این فیلم ارسال کنند.

اصغر فرهادی پیش این در دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» از نابازیگر استفاده کرده بود. او از فیلم «چارشنبه سوری» به بعد (سومین فیلمش) از نابازیگر استفاده نکرد.

 فرهادی که پیش تولید هفتمین فیلمش را آغاز کرده، پس از ساخت این فیلم در ایران، راهی اسپانیا می‌شود تا دومین فیلم بین‌المللی‌اش را در این کشور بسازد. او پیش از این فیلم «گذشته» را به عنوان نخستین تجربه‌ی بین‌المللی اش در پاریس ساخته بود. برنیس بژو بازیگر فرانسوی برای بازی در این فیلم جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم کن را برد.

 الكساندر ماله گى مدیر كمپانى «ممنتو» از کشور فرانسه و پدرو آلمادوار فیلمساز اسپانیایى، به صورت مشترك فیلم جدید این کارگردان را در اسپانیا تهیه خواهند کرد. حضور پنه‌لوپه کروز در این فیلم قطعی شده است.

 

اخبار فرهنگی  - خبرآنلاین