سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویری از شلوغ‌ ترین نقطه کره زمین


شهر منهتن با 27 هزار نفر در هر مایل مربع دارای بالاترین تراکم جمعیت در ایالات متحده است

خبرگزاری ایسنا: شهر منهتن با 27 هزار نفر در هر مایل مربع دارای بالاترین تراکم جمعیت در ایالات متحده است، اما این رقم در مقایسه با شهر کولون والد سیتی چین که پیش از نابودی‌اش در سال 1994، دارای تراکم جمعیتی معادل 3.25 میلیون نفر در هر مایل مربع بود، ناچیز به نظر می‌رسد.

قدمت این شهر به هزار سال قبل بازمی‌گردد، اما فقط در دهه 1950 بود که از یک قلعه سابقا نظامی به یک سازه دارای تراکم بالای جمعیت تبدیل شد.

به مناسبت بیستمین سالگرد انهدام کولون والدسیتی، مرکز South China Morning Post در چین، این گرافیک جذاب را برای نشان‌دادن میزان تراکم جمعیت در این شهر ارائه کرده است.

تصویری از شلوغ‌ ترین نقطه کره زمین


ویدیو مرتبط :
نقطه پایانی کره زمین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرمترین نقطه کره زمین در ایران


تپه ˝گندم برشته ˝ یا ˝گندم بریان˝ در گویش شهدادی‌ها به ˝ماه كره زمین˝ و یا ˝ریگ سوخته˝ هم معروف است چرا که سطح تپه از گدازه‌های سیاه رنگ پوشیده شده است.

80 کیلومتر که از شهداد( بیرجند) به سمت شمال بروید تپه ای زیبا نمایان می‌شود که از پایین تا بالای سطح تپه را سنگ‌های آتشفشانی و سیاه پوشانده‌اند. روی تپه هموارتر و صاف است و تا چشم كار می‌كند از سنگ‌های سیاه پوشیده شده است.