سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر گاوهایی که بدن سازی می کنند


در دنیا گاو های بلژیک همواره جزو بهترین ها محسوب می شده اند برای همین انگلیسی ها چند راس گاو به این کشور می فرستند تا مورد اصلاح ژنتیک قرار گرفته و سپس به کشور باز گردانده شوند.

امروز که ورزش هایی مثل بدن سازی (با کلاس ها بخوانند بادی بلدینگ  ) در بورس هستند و در واقع بین جوانان مد شده، گاو های عزیز هم در راستای ارتقای سطح زندگی تصمیم گرفتند خوش فرم شوند.


ویدیو مرتبط :
گاوهایی با شاخ های عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدن قذافی اصلاً به بدن پیرمردها شباهتی نداشت + تصاویر



 

علت مرگ قذافی؛ له شدن مغز! / بدن قذافی اصلاً به بدن پیرمردها شباهتی نداشت + تصاویر

دكتر ابوبكر همان فردی است كه گواهی مرگ معمر قذافی را صادر كرده، او می گوید: فكر می‌كردم جسد قذافی را با خونریزی شدید، شكستگی‌های و جراحت‌های فراوان ببینم واین كه به شدت كتك خورده باشد. با این حال زمانی كه خونش را پاك كردیم، لكه‌های اندكی را روی بدنش تشخیص دادم. حتی از شكستگی ستون فقرات و دنده‌ها هم خبری نبود.

 

اشپیگل گزارش داد: مرگ معمر قذافی به علت له‌شدگی بخش‌هایی از مغز او بوده است.

 

 

بدن قذافی اصلاً به بدن پیرمردها شباهتی نداشت + تصاویر

 

 

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ اشپیگل با اشاره به اینکه نتایج کالبدشکافی  جسد قذافی به زودی منتشر می شود، مدعی شد از كارافتادگی مركز تنفسی مغز وی که له شده است، عامل مرگ دیکتاتور لیبی بوده است.

دكتر ابوبكر همان فردی است كه گواهی مرگ معمر قذافی را صادر كرده، او می گوید: این که این آسیب های مغزی به خاطر شلیک گلوله یا شی دیگری بوده، هنوز معلوم نیست.

وی می افزاید: با این حال اگر گلوله‌ای شلیك شده، ناپدید شده است!

این پزشك لیبیایی همچنین گفت علاقمندی به منشا گلوله مرگبار را درك می‌كند ولی در این باره بدبین است:‌ "گزارش رسمی كالبدشكافی پزشكان طرابلسی به زودی انتشار می‌یابد ولی آنها نیز بدون این گلوله نمی‌توانند چیز بیشتری بگویند."

وی اضافه کرد: جسد قذافی خیلی بهتر از آن چیزی بود که فکر می کردم. با تصاویری که منتشر شده، فکر می کردم او را با خونریزی شدید، شكستگی‌های و جراحت‌های فراوان ببینم.

 

بدن قذافی اصلاً به بدن پیرمردها شباهتی نداشت + تصاویر

 

 

دکتر ابوبکر با ابیان این مطلب که "حتی از شكستگی ستون فقرات و دنده‌ها هم خبری نبود"، ادامه داد: وقتی جسد او را تمیز کردم،  لكه‌های اندكی را روی بدنش دیدم.

این پزشک با اشاره به بدن قذافی می گوید: با وجودی که او نزدیک به 70 سال سن داشت، اما بدن او مانند یک مرد 40 ساله است.... / پایگاه خبری تحلیلی انتخاب