سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر: ویلا یا قصر قصه های هزار و یک شب؟


تصاویری شگفت انگیز از ویلای "مهسان پنج" واقع در شهرک غرب تهران با مساحت 800 متر مربع با امکانات قرار گرفتن در بین ۷ کاندید برتر مسابقات هوشمند KNX آلمان...

 
 
 
 
  صبح بخیر: تصاویری شگفت انگیز از ویلای "مهسان پنج" واقع در شهرک غرب تهران با مساحت 800 متر مربع با امکانات قرار گرفتن در بین ۷ کاندید برتر مسابقات هوشمند KNX آلمان در سال۲۰۱۰ ( هوشمندترین ساختمان ایران تا سال۲۰۱۰) ، دارای برچسب انرژی نوع A (بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی) ، خانه زنده(با تغییر روز و شب و فصل تغییراتی در خانه بوجود می آید.) ، تلفیق معماری سنتی ایرانی با معماری مدرن ، استفاده از آخرین تکنولوژی ها,متدها و برندهای سلطنتی و روز دنیا ، اجرای بسیار دقیق و خاص توسط استادان ایرانی و خارجی و ...



































ویدیو مرتبط :
ویلا لوکس | ویلا در شهریار | ویلا لاکچری | ویلا مدرن | ویلا دوبلکس | ویلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ارغوان»قصه یك برخورد اتفاقی در شب مرگ یك موزیسین معروف+تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ارغوان

اخبار فرهنگی و هنری - «ارغوان»قصه یك برخورد اتفاقی در شب مرگ یك موزیسین معروف + تصاویر

فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، آخرین مراحل فنی خود برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را سپری می کند.

 اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ارغوان

 

 فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی که در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» حضور دارد، آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند تا برای رقابت در این دوره از جشنواره در کنار 22 فیلم دیگر آماده شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ارغوان

 

این فیلم در حال حاضر در مرحله اتانولاژ و روتوش نهایی قرار دارد. همچنین طی روزهای آینده باند صوتی فیلم اصلاح می شود و با آماده شدن دی جی پی فیلم، نسخه نهایی به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه می شود.

فیلمبرداری «ارغوان» در اولین روزهای بهار 93 به پایان رسید و در این فیلم بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فرهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی، نسیم ادبی، رابعه مدنی و مریم بوبانی حضور دارند.

 

«ارغوان» داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف، برخورد اتفاقی شان روی گذشته و آینده هردوی آنها تاثیر می گذارد.
 عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسندگان: علی حیدری، امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی صمدی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، عکاس: جلال حمیدی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح ناهیددل‌آگاه و تهیه‌کنندگان امید بنکدار و کیوان علیمحمدی.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر