سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر:هیچ بهانه ای برای تنبلی نیست!


دیدن این عکسها به ما ثابت می کند هیچ بهانه ای برای تنبلی مورد قبول نیست!انسان در بدترین شرایط هم می تواند از زندگی لذت ببرد.

روزگارنو: دیدن این عکسها به ما ثابت می کند هیچ بهانه ای برای تنبلی مورد قبول نیست!انسان در بدترین شرایط هم می تواند از زندگی لذت ببرد.


























ویدیو مرتبط :
روانشناسی تنبلی - قسمت نهم - تنبلی اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عربستان: جنجال جمع آوری نمایشگر پخش جام جهانی به بهانه اختلاط دختران و پسران + تصاویر



اخبار بین الملل - عربستان: جنجال جمع آوری نمایشگر پخش جام جهانی به بهانه اختلاط دختران و پسران

اختلاط میان دختران و پسران دلیل افراد برای برچیدن نمایشگرهای بزرگ پخش مسابقات جام جهانی بود این در حالی است که به گفته جوانان، تنها پسران جوان در مقابل این نمایشگرها حضور می یافتند.

جمع آوری یک نمایشگر مستقر در یکی از پارک های شهر طائف عربستان سعودی به هنگام پخش مسابقه جام جهانی فوتبال جنجال زیادی را در رسانه ها به دنبال داشته است.

به گزارش  عصرایران به نقل از  روزنامه سعودی "مکه"، شماری از افراد نمایشگر بزرگی را در شهر طائف به هنگام پخش مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل، خاموش و جمع آوری کردند.

آنها با جمع کردن این نمایشگر، مانع از پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل و تماشای مسابقات از سوی مردم شدند.

 

اخبار,اخبار بین الملل, مسابقات جام جهانی


به نوشته مطبوعات عربستان سعودی، شهرداری طائف برای پخش مسابقات جام جهانی و پرکردن اوقات فراغت جوانان، اقدام به نصب نمایشگر بزرگی برای پخش مسابقات جام جهانی برزیل در یکی از پارک های این شهر کرده بود.

اختلاط میان دختران و پسران دلیل افراد برای برچیدن نمایشگرهای بزرگ پخش مسابقات جام جهانی بود این در حالی است که به گفته جوانان، تنها پسران جوان در مقابل این نمایشگرها حضور می یافتند.

برچیدن نمایشگرها به هنگام پخش یکی از مسابقات، با اعتراض و نارضایتی حاضران نیز روبه رو شده است.

"محمد الشهری" یکی از جوانان حاضر در محل به هنگام برچیدن نمایشگر پخش مسابقات جام جهانی در این باره گفت: این اقدام غیرقابل توجیه است زیرا همه شهرهای عربستان سعودی شهرداری ها چنین نمایشگرهایی را برای پخش مسابقات اختصاص داده اند اما با مشکلی مواجه نشده اند.

"خالد العتیبی" دیگر جوان اهل طائف هم که تنها برای تماشای جام جهانی به پارک آمده بود گفت: در شهرهای مکه و جده و دیگر شهرهای عربستان سعودی هم همچنان جوانان از این نمایشگرها استفاده می کنند این در حالی است که در طائف با برچیده شدن و جمع شدن این نمایشگرها روبه رو شدیم.

 

اخبار,اخبار بین الملل, مسابقات جام جهانی

 
وی افزود: از شهرداری می خواهیم دوباره با استقرار این نمایشگرها بتوانیم ادامه مسابقات جام جهانی را تماشا کنیم. ما همچنین از سخنان افرادی که گفته اند این نمایشگرها باعث اختلاط دختران و پسران شده اند؛ تعجب می کنیم این در حالی است که این نمایشگرها فقط برای پسران و مردان اختصاص داده شده است و در این مکان ها دخترانی برای مشاهده مسابقات جام جهانی وجود ندارد.
اخبار بین الملل - عصر ایران