سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی


این هنر خلاقانه، مثال باور نکردنی از هنر ، طلا و جواهر است. هینا آیاما در شهر یوکوهاما در ژاپن به دنیا آمد و در حال حاضر در پاریس زندگی می کند و هنرش را به هنر دوستان ارائه می دهد .

عصر ایران: این هنر خلاقانه، مثال باور نکردنی از هنر ، طلا و جواهر است. هینا آیاما در شهر یوکوهاما در ژاپن به دنیا آمد و در حال حاضر در پاریس زندگی می کند و هنرش را به هنر دوستان ارائه می دهد.

کارهای ظریف و شکننده این هنر مند مانند پروانه ظریف ، گل و بلبل ونامه های توری گلچینی از هنر این هنرمند است . با در نظر گرفتن ذهن خلاق این هنرمند ، خلق و آفرینش چنین هنری به زمان و پشتکار نیاز دارد . هینا از تکنیک های متفاوتی برای خلق آثارش استفاده می کند تا روش مبتکرانه و خلاقانه منحصر به فرد خودش را روی کاغذ پیاده کند .

قیچی کوچک ، کاغذ ، استعداد و تلاش مستمر ابزارهای اصلی کار هینا آیاما است . هنرمند و طراح ژاپنی با ایده گرفتن از زندگی در فرانسه آثار فوق العاده ظریف و منحصر به فردی از خود به جای گذاشته است . هینا طرح ویا متن را از روی الگو می برد و با چسب روی پارچه یا شیشه می چسباند . به نظر می رسد که یک کودک هم می تواند با قیچی چنین کاری کند اما خلق چنین هنر ظریف و متفاوتی از عهده هر شخصی خارج است . تمامی جزئیات و تمامی منحنی های موجود در آثار بصورت کاملا حرفه ای و زیرکانه های قیچی خورده اند ، یک حرکت اشتباه هنرمند را مجبور میکند که دوباره از نو شروع کند.

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی

تصاویر: معجزه هنری با کاغذ و قیچی


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معجزه هنری با کاغذ و قیچی +عکس


آثار و کارهای هینا اویاما بسیار سبک و کم وزن هستند بطوریکه اگر باد ملایمی به سمت آنها بوزد به هوا بلند می شوند. او برای انجام این هنر به چیزی جز کاغذ و قیچی نیاز ندارد. این هنر او نمونه ای باورنکردنی از مهارت یک جواهرساز است.

 
 
 


صبح بخیر: آثار و کارهای هینا اویاما بسیار سبک و کم وزن هستند بطوریکه اگر باد ملایمی به سمت آنها بوزد به هوا بلند می شوند. او برای انجام این هنر به چیزی جز کاغذ و قیچی نیاز ندارد. این هنر او نمونه ای باورنکردنی از مهارت یک جواهرساز است.

هینا اویاما در شهر یوکوهامای ژاپن به دنیا امد و حالا در پاریس زندگی و کار می کند. آثار شکننده و ظریف او نمونه ای هنر زیبای درست کردن پروانه ها و گل های کاغذی با دقت بالا است. به گفته خود این هنرمند خلق هر کدام از این آثار چندین ساعت تا چندین هفته زمان می برد. هینا می کوشد تا تکنیک های مختلف را با هم ترکیب کند و سبک خودش را در ژانر هنر کاغذی پیاده کند.