سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر شگفت انگیز از خرس های قطبی


سیلوان کوردیه عکاس فرانسوی حرفه ای حیات وحش بیش از 35 سال است که چهار گوشه جهان را برای فرونشاندن عطش و علاقه اش به عکاسی از جانوران درنوردیده است.

جام جم آنلاین: به گزارش کارتر نیوز، سیلوان کوردیه فرانسوی آلاسکا را برای محل اقامتش انتخاب کرده است. اما این مساله مانع از این نمی شود که به سایر نقاط دورافتاده کره زمین برای تهیه مجموعه عکس هایی از حیات وحش سفر نکند.

کوردیه تاکنون جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین عکس حیات وحش سال را کسب کرده است. در این گزارش یک مجموعه عکس از کوردیه را انتخاب کرده ایم که به چند دلیل منحصربفرد است. سوژه عکس ها ماده خرس قطبی و دو توله جوانش در آلاسکابه تنهایی یا به اتفاق هستند. عکس ها از این خانواده خرس ها فقط هنگام غروب آفتاب گرفته شده اند.

معمولا عکس هایی که از خرس های قطبی تهیه می شوند دارای زمینه ای سفید رنگ است اما در این مجموعه خانواده خرس های قطبی اغلب در زمینه ای از نور های سرخ، زرد و نارنجی مشاهده می شوند ، نورهای کاملا طبیعی غروب آفتاب در آلاسکا.

کوردیه برای تهیه این مجموعه علاوه بر هنر حرفه ای اش صبر و حوصله فراوانی به خرج داده است. صبر و حوصله از خصوصیات اصلی عکاس های حرفه ای حیات وحش است. با توجه به توضیحاتی که داده شد ، این عکس ها به اندازه ای زیبا و منحصربفرد هستند که هیچ نیازی به زیرنویس ندارند.

 























سیلوان کوردیه عکاس فرانسوی حرفه ای حیات وحش. عکس های او تاکنون در نشریه های گوناگونی انتشار یافته و چندین کتاب از مجموعه عکس هایش منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
تصاویر دیدنی از خرس قطبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر شگفت انگیز از طبیعت سوئیس