سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان


چیزهای کمی در اینجا وجود دارد که ممکن است در طول سفر به موزه ملی تاریخ طبیعی موسسه اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی با آن روبرو شوید. اما درواقع این موزه محل نگهداری 126 میلیون نمونه علمی و یادگار فرهنگی است که بخش اعظم آن پشت درهای بسته نگهداری می شود.

صبح بخیر: چیزهای کمی در اینجا وجود دارد که ممکن است در طول سفر به موزه ملی تاریخ طبیعی موسسه اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی با آن روبرو شوید: مثل سنگ هایی که از ماه آمدند، الماس امید، اسکلت فسیل شده تیرانوسوروس رکس، مومیایی های باستانی که به 1200 سال پیش از میلاد بازمی گردند، و این تنها چیزهایی است که می توانید ببینید. اما درواقع این موزه محل نگهداری 126 میلیون نمونه علمی و یادگار فرهنگی است که بخش اعظم آن پشت درهای بسته نگهداری می شود.

اندازه و عمق انبار خصوصی این موزه تقریبا غیرقابل اندازه گیریست. تمامی مصنوعات به دقت نگهداری، فهرست بندی و سازماندهی شده اند. به گفته موزه، هدف، پیش بینی بهتر آینده با بررسی دقیق گذشته است.  دانشمندان NMNH و همکاران آنها در سراسر جهان به دنبال تکه های پازلی هستند که تصاویر دقیقی از موضوعات حیاتی مثل روابط تکاملی ارگانیسم ها، ازدست رفتن تنوع زیستی و تغییرات اقلیمی جهانی بدست بیاورند. می توانید تصاویری از قفسه های مخفی این موزه را در ادامه این مطلب ببینید.

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان

تصاویر دیده نشده از موزه اسمیتسونیان


ویدیو مرتبط :
تصاویر جدید از حمله به موزه تونس!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر جالب از موزه مصر باستان


عکسهایی از بازمانده های مصر باستان در موزه مصر


















































منبع : تابناک