سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر دیده‌نشده از نوجوانی الیزابت تیلور


"گتی ایمیج" سه عکس دیده نشده از الیزابت تیلور در نوجوانی منتشر کرده است. وبسایت فرادید: "گتی ایمیج" سه عکس دیده نشده از الیزابت تیلور در نوجوانی منتشر کرده است.


این سه عکس که مربوط به سال 1949 و 17 سالگی ستاره قدیمی هالیوود است او را در حال شستن سگش "آمی" نشان می دهد. تیلور در همان سال فیلم "زنان کوچک" ساخته "مروین لیروی" را روی پرده داشت.

الیزابت تیلور یکی از مشهورترین بازیگران تاریخ سینما است که در سال 1932 از پدر و مادری امریکایی در لندن به دنیا آمد. الیزابت تا 7 سالگی در انگلستان زندگی کرد و زمانی که جنگ جهانی دوم آغاز شد، به همراه مادرش به آمریکا برگشت. وی در امریکا به علت زیبایی ظاهری‌اش توسط یک دوست خانوادگی برای تست هنرپیشگی دعوت شد و توانست در ده سالگی اول نقش سینمایی خود را بازی کند. او بعدها و به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون کلئوپاترا (1963)، چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد (1966) و گربه روی شیروانی داغ (1958) به یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین چهره‌های سینمای جهان تبدیل شد. تیلور در طول زندگی‌اش دوبار برنده جایزه اسکار شد.

تصاویر دیده‌نشده از نوجوانی الیزابت تیلور

تصاویر دیده‌نشده از نوجوانی الیزابت تیلور

تصاویر دیده‌نشده از نوجوانی الیزابت تیلور


ویدیو مرتبط :
تصاویر دیده نشده از کودکی و نوجوانی ایکر کاسیاس در رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای الیزابت تیلور و معشوقه اش در سن 79 سالگی!! +تصاویر



اخبار فرهنگی - معمای الیزابت تیلور و معشوقه اش در سن 79 سالگی!! +تصاویر
 
به گزارش پرداد به نقل از هالیوود ریپورتر :  " کالین فارل " هنرپیشه نه چندان مطرح هالیوودی در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد او آخرین معشوق " الیزابت تیلور " اسطوره هالیوودی در سن 79 سالگی اش بوده است. این هنرپیشه 37 ساله عنوان کرد " الیزابت تیلور" بزرگترین عشق زندگی او بوده است و این درحالی است که این هنرپیشه سرشناس هالیوودی حدود 40 سال از او بزرگتر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویرالیزابت تیلور و معشوقه اش

 

 آقای فارل میگوید در سال 2011 میلادی و هنگامیکه برای تولد پسر سومش به بیمارستان رفته بود " الیزابت تیلور " را ملاقات کرده و این ملاقات ها منجر به رابطه عاشقانه آنها گشته است. او میگوید : هردوی ما از بی خوابی رنج میبردیم ، بنابراین گاهی در ساعت 2 نیمه شب به منزل او تلفن میکردم و ساعتها با هم صحبت میکردیم.

 

او "الیزابت تیلور" را اسطوره زیبایی و جذابیت نامیده و میگوید در سن 79 سالگی او همچنان زیبا و جذاب بود، او واقعا تکرار ناپذیر است. این آقای متاهل و عاشق پیشه کارنامه رابطه عاشقانه با چهره های سرشناس هالیوودی از جمله : نائومی کمبل، بریتنی اسپیرز، لیندسی لوهان و دمی مور را نیز در پرونده رابطه های نامشروعش دارد. سابقا "الیزابت تیلور" در آخرین مصاحبه اش با مجله هارپر بازی این هنرپیشه را هم ردیف بازی " جانی دپ " برشمرده و اورا ستوده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویرالیزابت تیلور و معشوقه اش

اخبار فرهنگی - پرداد