سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر دختر مهدی سلطانی



مهدی سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین کارگردان متولد ۱۳۵۰ شیراز می‌باشد.

 زندگی  مهدی سلطانی
مهدی سلطانی سروستانی لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

 

تصاویر دختر مهدی سلطانی,دختر مهدی سلطانی,مهدی سلطانی

 روژا دختر مهدی سلطانی صبح روز 27 آبان 1392 به دنیا آمد.

تصاویر دختر مهدی سلطانی,دختر مهدی سلطانی,مهدی سلطانی

 چندی پیش مهدی سلطانی با انتشار عکس بالا از فرزند زیبا و بانمکش ، نوشت: یا بچه ها زود بزرگ مى شن یا زمان زود كوچك مى شه!

تصاویر دختر مهدی سلطانی,دختر مهدی سلطانی,مهدی سلطانی

    منبع:namnak.com


ویدیو مرتبط :
لالایی مهدی سلطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی ماهانی و مریم سلطانی در امامزاده قاسم+تصاویر



مهدی ماهانی و مریم سلطانی در امامزاده قاسم+عکس

تصویربرداری فیلم ویدئویی «بچه های لواسون» فردا (دوشنبه) به پایان می رسد.

به گزارش شبکه ایران، تصویربرداری فیلم ویدئویی «بچه های لواسون» به کارگردانی احمد توکلی و تهیه کنندگی مسعود فرخنده به مرز 90 درصد رسیده و فردا (دوشنبه) به پایان می رسد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لوکیشن هایی چون لواسان، امام زاده قاسم، طرشت، ستارخان و بیمارستان عمل و صارم از جمله لوکیشن های اصلی پروژه تاکنون بوده و سکانس پایانی نیز در فرودگاه با حضور نیما شاهرخ شاهی مقابل دوربین می رود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تدوین و صداگذاری همزمان با تصویربرداری به ترتیب توسط احمد توکلی و آرمان توسلی در حال انجام است و ساخت موسیقی نیز بزودی آغاز می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیما شاهرخ شاهی، مهدی سلوکی، مهدی ماهانی، سحر قریشی، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، لیلا بوشهری، مریم سلطانی، مهرناز افلاکیان، پیام صوفی به همراه هنرمندان خردسال صدف حاجی زاده، ماهان ناعیج زاده و (با معرفی) المیرا نادری و (با هنرمندی) محمد حاتمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«بچه های لواسون» داستان تقدیر و سرنوشت انسان هاست. تقدیری که ممکن است برای هرکس به شکلی رقم بخورد و هیچکس از آینده آن خبری ندارد... .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این فیلم اولین تجربه کارگردانی توکلی محسوب می شود که پیش از این در کشورهایی چون سوئد، آمریکا، آفریقای جنوبی تحصیلات بازیگری و کارگردانی داشته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: سرمایه گذاران: امیرحسین بحرینی، جمشید کوشش، تهیه کننده: مسعود فرخنده، تدوین: احمد توکلی، مدیر تصویربرداری: احمد توکلی،

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تصویربردار: شهاب روزبهانی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سامره جهانمرد، مدیر تولید: بهروز حاجی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرهاد فرهادی،

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستیار دوم کارگردان: علیرضا فراهانی، مدیر تدارکات: حمید حاجی زاده، عکاس: محمد پورزارع، آتیلا قدیمی./شبکه ایران