سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر: خرس گنده در حال بچه داری!


دیلی میل می نویسد توله خرسی در سیبری از بیرون آمدن از لانه اش می ترسیده برای همین مادرش او را به زور بیرون آورده است. اگر این طور باشد، زور نه فقط بد نیست؛ بلکه گاهی اعمالش ضروری هم هست. البته یادتان باشد: فقط در بعضی موارد!

روزگارنو: ظاهرا چوب معلم فقط مال دنیای ما آدم ها نیست؛ لااقل گزارشگر دیلی میل این گونه فکر می کند!



به گزارش دیلی میل، توله خرسی در سیبری از بیرون آمدن از لانه اش می ترسیده برای همین مادرش او را به زور بیرون آورده است. اگر این طور باشد، زور نه فقط بد نیست؛ بلکه گاهی اعمالش ضروری هم هست. البته یادتان باشد: فقط در بعضی موارد!

در هر صورت، بهتر است که عکس ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید:











ویدیو مرتبط :
بچه ی خرس گنده(ته خنده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل معروف بریتانیایی در حال آموزش بچه داری +تصاویر



مدل معروف,مدل معروف بریتانیایی,اخبار

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این خانم که یک مدل معروف است و "اموژن توماس" نام دارد در انتظار تولد اولین فرزند خود است. او در کلاسهای صلیب سرخ که مربوط به کمکهای اولیه در مورد نوزادان است شرکت کرده است و بدین ترتیب سوژه رسانه ها شد.

مدل معروف بریتانیایی در حال آموزش بچه داری +تصاویر

بنابر گزارشات او در این کلاسها چگونگی مواجه شدن با سوختگی، گیر کردن یک شی خارجی در حلق و جراحات نوزادان را آموخت و به گفته خبرنگاران او هنگام آموزش عملی در این کلاسها بسیار دستپاچه به نظر میرسیده است.

وی در وبلاگش در این رابطه نوشته است : باور نمیکنم چقدر از کلاسهای صلیب سرخ درس گرفته ام واقعا امروز خیلی بیشتر از دیروز اطلاعات دارم.

بسیاری از هنرمندان و هنرپیشه های دیگر اروپایی نیز که برای اولین بار است مادر شدن را تجربه میکنند در این کلاسها شرکت کرده اند تا درمواجه با این مشکلات هنگام مادر شدن عمل درست را انجام دهند... / پرداد

 مدل معروف,مدل معروف بریتانیایی,اخبار

 

مدل معروف,مدل معروف بریتانیایی,اخبار

 

مدل معروف,مدل معروف بریتانیایی,اخبار