سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر بی‌نظیر از مخوف‌ترین باند تبهکاری


جونو روتمن عکاس اهل ولینگتن در کشور نیوزلند نزدیک به هشت سال زمان صرف کرد تا بتواند اعتماد بزرگترین گروه تبهکاران را برای عکاسی جلب کند .

مشرق: جونو روتمن عکاس اهل ولینگتن در کشور نیوزلند نزدیک به هشت سال زمان صرف کرد تا بتواند اعتماد بزرگترین گروه تبهکاران را برای عکاسی جلب کند .

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری

مخوف‌ترین باند تبهکاری


ویدیو مرتبط :
مرگ پدر در راه نجان نجات جان فرزندش توسط باند تبهکاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند مخوف سرقت متلاشی شد/ از آزار و اذیت قربانیان تا پلیس بازی در شهر + تصاویر



اعضای یک باند سرقت که به نام مامور مبارزه با مواد مخدر اقدام به سرقت از رانندگان می‌کردند، توسط پلیس اگاهی تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه 06/02/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 104 عباس آباد به مأمورین اعلام نمود که سه سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس ، تحت عنوان مأمور و به بهانه حمل موادمخدر اقدام به بازرسی و نهایتا سرقت وجوه نقد و عابربانک از وی کرده اند

پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت تحت عنوان مأمور" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان


اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "در ساعت 16:00 مورخه 06/02/1394 در خیابان شهید بهشتی به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با سه نفر سرنشین جوان قوی هیکل در چند متری من توقف کرد . سرنشین صندلی جلو با نشان دادن یک دستگاه بی سیم از من خواست تا به ماشین آنها نزدیک شوم و ضمن معرفی خود به عنوان مأمور مواد مخدر مرا مجبور کرد تا سوار ماشین آنها بشوم . به محض سوار شدن ، این شخص بهمراه نفر سوم که در صندلی عقب ماشین نشسته بود شروع به ضرب و شتم من کردند و در حالیکه مرا توزیع کننده موادمخدر معرفی می کردند مرا مجبور کردند تا تمامی اموال خود شامل پول ، عابر بانک ، گوشی تلفن همراه و .... را در داخل یک کیسه پلاستیکی مشکی قرار داده و به آنها تحویل دهم و به بهانه اطمینان پیدا کردن آنها از مسروقه نبودن عابربانک مجبور شدم تا رمز عابر بانک خود را نیز در اختیارشان قرار دهم " .

مالباخته در خصوص نحوه سرقت اموال خود به کارآگاهان گفت : " فاصله ای چند صد متری را با ماشین رفته بودیم که یک نفر از سرنشینان پژو عنوان داشت که مرا اشتباهی دستگیر کرده اند و به این بهانه بسته پلاستیک مشکی را که اموالم در آن قرار داده شده بود ، به من بازپس دادند و پس از پیاده کردن من به سرعت از محل دور شدند ؛ پس از دور شدن ماشین و در زمان وارسی محتویات داخل پلاستیک متوجه شدم که 800 هزار پول و عابربانک حاوی مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان در داخل آن نیست ؛ چند ساعت پس از آن و از طریق پیامک عابربانک نیز متوجه شدم که کل مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان داخل حساب برداشت شده است " .

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان


شناسایی مجرم سابقه دار :
کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با در نظر گرفتن این موضوع که "سرقت های تحت عنوان مأمورین موادمخدر" از شیوه و شگرد انجام سرقت توسط سارقین طایفه فیوج است ، به بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار این طایفه پرداخته و با انجام چهره نگاری از شاکی پرونده و همچنین چند مالباخته دیگر که به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند ، موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار این طایفه بنام "یوسف . س" ( 35 ساله ) شدند .

با بررسی تراکنش مالی عابربانک مالباخته و شناسایی یک طلافروشی در فلکه دوم دولت آباد و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته این مرکز تجاری نیز مشخص شد که یوسف با استفاده از عابر بانک مالباخته اقدام به خرید یک عدد سکه طلا نموده که تصویر وی توسط طلافروش نیز مورد شناسایی قرار گرفت  .

بررسی سوابق "یوسف . س" نشان داد که وی بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت ، ضرب و جرح ، جعل عنوان مأمور ، زورگیری ، کلاهبرداری بارها دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار در سال 87 به اتهام سرقت مسلحانه به 17 سال حبس محکوم گردیده که پس از گذشت یک سال از دوران محکومیت و با تأمین قرار وثیقه از زندان مرخضی گرفته و از آنزمان به بعد متواری شده است .

در بررسی پرونده ی سوابق متهم "یوسف .س" مشخص شد که وی پس از متواری شدن ، به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و به مدت دو سال در کشور پاکستان حضور داشته و پس از طی این مدت مجددا به صورت غیرقانونی به کشور بازگشته و بلافاصله مخفیگاه خود را در تهران تغییر داده و از آنزمان به بعد هیچ اطلاعات مشخص و قابل بهره برداری از وی در اختیار نیست .

شناسایی و دستگیری اعضای گروه سارقین :
در شرایطی که هیچگونه اطلاعات جدیدی در خصوص یوسف . س در اختیار کاراگاهان وجود نداشت ، اما کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات کامل در خصوص شیوه و شگرد ارتکاب جرایم توسط سارقین طایفه فیوج اطمینان داشتند که دیگر همدستان یوسف نیز می بایست از همین طایفه باشند ، موفق به شناسایی داماد و پسر یوسف به اسامی شهرام . م ( 32 ساله ) و عارف .س ( 18 ساله ) بعنوان همدستان وی شدند .

در ادامه تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات پلیسی ، سرانجام مخفیگاه یوسف در منطقه واوان مورد شناسایی قرار گرفت اما جهت شناسایی دیگر اعضای گروه ، کنترل نامحسوس "یوسف" ، "عارف" و "شهرام" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام سه عضو دیگر گروه بنام های احسان . ع ( 25 ساله ) ، غلامرضا . هـ ( 34 ساله و با نام مستعار عیسی ) و غلامعلی . هـ ( 29 ساله ، برادر غلامرضا و با نام مستعار یونس ) مورد شناسایی قرار گرفتند .

با شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقین طایفه فیوج و همچنین مخفیگاه های آنها در ورامین ، پیشوا ، قرچک و شهرک واوان ، طی چند عملیات همزمان تمامی متهمین در مخفیگاه هایشان دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان

 

اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر,سرقت از رانندگان

 

سوابق متهمین :
با دستگیری متهمین ، بلافاصله تمامی آنها به عنوان مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف مورد شناسایی قرار گرفتند ؛ بررسی سوابق آنها نشان داد که ارتکاب جرایم مختلفی طی سال های گذشته و در شهرهای مختلف کشور ، به شرح ذیل در پرونده های متهمین ثبت شده است :

1 – پرونده های متعدد تحت عنوان "سرقت"   2 – جعل عنوان مأمور   3 – زورگیری   4 – کلاهبرداری   5 – کف زنی    6 – موادمخدر    7 – نگهداری غیرمجاز تجهیزات پلیسی       8 – درگیری با مأمورین   9 – خروج غیرمجاز از کشور  10 – سرقت های مقرون به آزار و اذیت    11 – آزار و اذیت با چاقو    12 – سرقت مسلحانه

انجام سرقت با خودروهای قولنامه ای :
در بازرسی از مخفیگاه متهمین ، تعداد دو دستگاه "پژو پارس مشکی" و "پراید سفید رنگ" کشف شد اما با توجه به شناسایی متهمین توسط تعدادی از مالباختگان و انجام سرقت با سایر خودروها ( بنا بر اظهارات شکات ) ، این موضوع تحت بررسی قرار گرفت و در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که متهمین هربار و به شیوه " خرید قولنامه ای خودرو با اطلاعات شخصی مجعول" اقدام به خرید خودرو سواری نموده و پس از ارتکاب چندین فقره سرقت ، خودروهای استفاده شده در سرقت ها را مجددا به همان شیوه قولنامه ای فروخته و خودروی جدیدی را برای ادامه سرقت های خود تهیه می کردند ؛ با اعترافات بدست آمده از متهمین در خصوص انواع خودروهای استفاده شده در سرقت ها ، تعدادی از انواع خودروها از جمله پژو 206 سفید رنگ ، سمند نوک مدادی ، پژو پارس سفید و همچنین نوک مدادی مورد شناسایی قرار گرفتند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهمین به انجام سرقت های مشابه و شناسایی تعدادی از مالباختگان که همگی به همین شیوه و شگرد ( قرار دادن اموال در داخل بسته های پلاستیکی مشکی رنگ ) مورد سرقت های تحت پوشش مأمور مبارزه با موادمخدر قرار گرفته و با توجه به تعدد سوابق متهمین در ارتکاب جرایم مختلف ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و هر شش متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران