سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری جالب از شلیک گلوله در زیر آب


یك كارشناس سلاح گرم در یك تجربه جالب به ثبت فیلم و تصاویری از تاثیر شلیك گلوله در زیر آب پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: یك كارشناس سلاح گرم در یك تجربه جالب به ثبت فیلم و تصاویری از تاثیر شلیك گلوله در زیر آب پرداخته است.

اندرو توهی پیش از این از خود تصاویری در زمان شلیك با سلاح‌های مختلف ثبت كرده بود اما وبلاگ وی با نام Vuurwapen اكنون نمایش‌دهنده تصاویر جالبی از این تجربه نادر است.

پس از شلیك، در انتهای تفنگ، گردبادی برای چند ثانیه كوتاه شكل گرفته و سپس گلوله به پایین سقوط كرده و حبابهای اطراف آن به سوی سطح آب بالا می‌روند.

توهی در این تجربه از سلاح گلاك كالیبر 40 خود در داخل استخر خانه بهره برده و تصاویر آن را با استفاده از یك دوربین كوچك ضد آب Pentax Optio WG-2 به ثبت رسانده كه قادر به ثبت 120 فریم در ثانیه است.

اگرچه این سلاح در این تجربه آسیب ندیده اما به گفته توهی لگد آن بسیار محكم بوده است.

این در حالی است كه وی این كار را نه فقط به قصد سرگرمی بلكه در تلاش برای جمع‌آوری گلوله‌ها برای ساخت «گل‌های تاكتیكی» برای مادرش انجام می‌دهد.

مقاومت آب باعث می‌شود كه گلوله به شكل جالبی عریض شده و شكوفه‌های سربی زیبایی ایجاد كند.

توهی این تجربه را با گلوله‌ها و سلاحهای مختلف اجرا كرده است.

تصاویری جالب از شلیک در زیر آب


شلیك با سلاح كیمبر 1911 با گلوله مگنوم HST در زیر آب

تصاویری جالب از شلیک در زیر آب
شلیك در زیر آب با سلاح گلاك 22

تصاویری جالب از شلیک در زیر آ
شلیك در زیر آب با سلاح گلاك 22 و ایجاد گرباد در نوك اسلحه

تصاویری جالب از شلیک در زیر آب
شلیك در زیر آب با سلاح گلاك 22 و سقوط پوكه


ویدیو مرتبط :
شلیک گلوله در آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلیک گلوله در زیر آب + تصاویر




محققان برای نخستین بار اشکال غیرمعمول و اثرات متفاوت ایجاد شده در زمان شلیک گلوله در زیر آب را به تصویر کشیدند.

 

در این آزمایش اثرات ایجاد شده در زمان شلیک گلوله از هفت تیر و تپانچه 9 میلی‌متری به تصویر کشیده شد که شامل اشکال غیرمعمول و گردبادهای کوچک زیر آبی بودند.

برای نمایش آهسته آنچه در هنگام شلیک گلوله در زیر آب اتفاق می‌افتد و ضبط 27 هزار فریم در ثانیه، محققان از دوربین پر سرعت فانتوم V1610 استفاده کردند که می‌تواند تصاویر را یک هزار برابر آهسته‌تر نشان دهد.

 

چند ثانیه پس از شلیک گلوله از هر دو سلاح، ساختاری شبیه گردبادهای کوچک ایجاد شده و سپس حباب های اطراف این گردباد در سطح آب شناور می شوند؛ میزان گاز خروجی و حباب های ایجاد شده توسط هفت تیر بسیار بیشتر از تپانچه است.

 

مقاومت آب باعث گسترش اشکال ایجاد شده و شکوفا شدن حباب‌های هوا و صدای شلیک گلوله در زیر آب مانند برخورد دو جسم فلزی با یکدیگر شنیده می‌شوند.

 

شلیک گلوله , دوربین پر سرعت , تحقیقات علمی

 

نمایش لحظه شلیک گلوله از تپانچه با سرعت یک هزار برابر آهسته‌تر

 

شلیک گلوله , دوربین پر سرعت , تحقیقات علمی

 

ایجاد گردباد ریز در زمان شلیک گلوله از هفت تیر

منبع:isna.ir