سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از پاریس تقلبی؛ ساخت چین!


چینی ها از کپی کردن اشیاء خسته شده و این بار یک شهر را کپی کرده و عین آنرا ساختند.

خبرآنلاین: چینی ها از کپی کردن اشیاء خسته شده و این بار یک شهر را کپی کرده و عین آنرا ساختند.

برج ایفل، تاق پیروزی و ویلاهای کاملا شبیه پاریس را می توانید در محله تیاندوچنگ نزدیک هانگژو پایتخت استان ژجیانگ ببینید و لمس کنید.

کمپانی املاک گوآنگشا از سال 2007 برای ایجاد جذابیت توریستی دست به ساخت این پروژه زده است. هدف اصلی از این پروژه لذت بردن از فرهنگ اروپایی بدون سفر به اروپا توسط چینی های علاقمند تعریف شده است. پروژه در 19 کیلومتر مربع در عرض 5 سال ساخته شده است.

تصاویری از پاریس تقلبی؛ ساخت چین!

لو شیائوتیان مدیر پروژه می گوید اغلب سمبل های فرهنگس پاریس در این پروژه در نظر گرفته شده است و 10 هزار نفر می توانند در پاریس چینی زندگی کنند.

همچنین اینجا را ساخته اند تا تازه ازدواج کنندگان به جای رفتن به پاریس به این منطقه آمده و عکسهای یادگاری خود را اینجا بگیرند و لذت ببرند. باغ های کاخ ورسای و برج ایفل(108 متر ارتفاع)  و محله های سبک پاریس جذابیت های ویژه این منطقه است.

تصاویری از پاریس تقلبی؛ ساخت چین!

تصاویری از پاریس تقلبی؛ ساخت چین!

تصاویری از پاریس تقلبی؛ ساخت چین!


ویدیو مرتبط :
پاریس ساخت چین با کیفیت عالی - همراه با دویله فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دهکده اروپایی تقلبی؛ ساخت چین! +عکس


یک شرکت چینی در یک سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری، در جنوب چین دهکده ای را ساخته است که به یک دهکده زیبای اتریشی شباهت دارد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک شرکت چینی در یک سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری، در جنوب چین دهکده ای را ساخته است که به یک دهکده زیبای اتریشی شباهت دارد.

روستای هالستات یکی از مهم ترین جاذبه های جهانگردی اتریش است.  پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار  غنی این دهکده و همین طور طبیعت زیبای آن سالانه توریست های زیادی را به خود جذب می کند. اگرچه هالستات را روستایی بی نظیر و منحصر به فرد می دانند، ولی شاید دیگر نسبت دادن چنین صفت هایی به آن درست نباشد، چون چینی ها که همیشه استعداد خود را در کپی برداری و تقلید نشان داده اند دهکده ای شبیه به آن ساخته اند.



دهکده اروپایی تقلبی؛ ساخت چین! +عکس
دهکده تقلبی در چین!

به گزارش صبح بخیر اکثر ساکنان هالستات در ابتدا با شنیدن این خبر ناراحت شدند ولی وقتی تاثیر آن را بر بازار دریافتند نظرشان عوض شد. با این حال  آنها هنوز از نحوه کپی برداری ابراز نارضایتی می کنند. کارکنان شرکت چینی مدت ها در هالستات زندگی کرده و از مناظر مختلف عکس گرفته بودند. آنها مثل جاسوس با ساکنان روستا و با سایر توریست ها در ارتباط بودند و هیچ کس از نیت این شرکت خبر نداشت.

دهکده اروپایی تقلبی؛ ساخت چین! +عکس

دهکده تقلبی در چین!
دهکده تقلبی در چین!

دهکده تقلبی در چین!
روستای هالستات اتریش