سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از خلبان 5 ساله چینی


"هی ییده" ملقب به "دودو"برای 35 دقیقه به تنهایی خلبانی کرده و نام خود را به عنوان جوان ترین خلبان در دنیا به ثبت رساند.

خبرآنلاین: "هی ییده" ملقب به "دودو"برای 35 دقیقه به تنهایی خلبانی کرده و نام خود را به عنوان جوان ترین خلبان در دنیا به ثبت رساند.

پدر این بچه سعی کرده تا وی را مانند مرد بزرگ کند. ابتدا وی را به تنهایی با یک قایق به دریا فرستاده و بعد با تمرین و ممارست فراوان به وی خلبانی یاد داده است.

"هی"  که به وی لقب "دودو"داده اند، بر فراز پکن نشان داد که چگونه سوار هواپیمای تک موتوره شده و به راحتی تیک آف می کند.

سال گذشته عکسی از دودو منتشر شد که بدسترو پدر و بدون لباس در روزی برفی در نیویورک در گوشه ای خیابان ایستاد تا مقاومت بدن خود را زیاد کند. مردم بعد از دیدن عکس از پدر وی خواستند تا بیشتر از فرزند خود مراقبت کند.

پدر "دودو" 3100 دلار برای کلاس خلبانی فرزندش هزینه کرد و حالا از گینس خواسته تا نام وی را ثبت کند.

به نوشته روزنامه مردم چاپ پکن البته فرد دیگری در هواپیما برای مراقبت از این پسر بچه 5 ساله حضور داشته اما کمکی به وی نرسانده و هر اتفاقی را از ابتدا تا انتها خود "دودو" انجام داده است.

تصاویری از خلبان 5 ساله چینی

تصاویری از خلبان 5 ساله چینی

تصاویری از خلبان 5 ساله چینی

تصاویری از خلبان 5 ساله چینی


ویدیو مرتبط :
تصاویری از خلبان کشته شده روسی در ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر دو ساله چینی ۴۵ كیلوگرم وزن دارد!



 

 

 دختر دو ساله چینی ۴۵ كیلوگرم وزن دارد

 

رسانه های دولتی چین در گزارشی از یك كودك دو ساله اعلام كردند كه این دختر بچه ۴۵ كیلوگرموزن دارد.

 

در گزارش رسانه های دولتی چین آمده است كه این كودك كه تنها دو سال دارد و در روستای «دونگ نیو» در شمال این كشور زندگی می كند، ۴۵ كیلوگرم وزن دارد.

این كودك با نام «فان سیجیا» كه اهل استان «شانگژی» است، هر روز توسط مادربزرگ و مادرش برای پیاده روی بیرون برده می شود، اما به دلیل افزایش وزن شدید قادر به راهپیمایی نیست.

به نقل از خبرگزاری شین هوا، مادربزرگ و مادر این كودك او را بر روی پشت خود حمل می كنند.

همچنین خانواده این كودك تلاش فراوان برای كاهش وزن وی به خرج دادند، اما تاكنون این تلاشها بی نتیجه بوده است؛ چرا كه چاقی در میان اعضای خانواده این دختر بچه دو ساله ارثی است./ ایسنا