سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از ثروت پادشاه بالیوود


با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای شاهرخ خان کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است.

سینماخبر: با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای شاهرخ خان کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است.

به گزارش سینما خبر ، «شاهرخ خان» یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده در بالیوود است که اخیرا عنوان «پادشاه بالیوود» را از آن خود کرده است. هر چند این عنوان به خاطر حضور او در فیلمهای مطرح هندی به او داده شده ولی وی با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای او کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است.



او دوم نوامبر 1965 در مرکز پرستاری تالوار در دهلی نو متولد شد. فعالیت سینمایی خود را از اواخر سال 1980 آغاز کرد اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس ایت توس آنس این ویچ بود. او با بازی در بیش از 70 فیلم هندی بعد از «آمیتا باچان» و «کاپورها» یکی از بزرگترین ستارگان سینمای هند معرفی می شود. خان سال 1991 با چیبر گوری ازدواج کرد و در حال حاضر دو فرزند دارد.

البته حرفه او منحصر به بازیگری و اجرای برنامه زنده در تلویزیون نیست بلکه او سرمایه گذار بزرگی هم است که تقریبا بیشتر سرمایه خود را در بخش سرگرمی سرمایه گذاری کرده است . او مالک دو استودیوی فیلمسازی «دریمز» و «ردچیل» است که بیش از 200میلیون دلار درآن سرمایه گذاری کرده است. یک تیم ورزشی کریکت دارد و چندین خانه ، عمارت و املاک و مستغلات در کشورهای مختلف . به بخشی از ثروت شاهرخ خان در گزارش زیر توجه کنید .



خانه چند هزار متری شاهرخ خان در بمبئی که (Mannat) نام دارد 6 طبقه دارد و گذشته از چندین اتاق ، دفتر ، کتابخانه ، ورزشگاه خصوصی و استخر پنجره هایی ضد گلوله هم دارد که از آلمان آورده است. این عمارت به سبک ایتالیایی بنا شده و همسرش هر اتاق را به یک شکل طراحی کرده است.









گفته می شود ارزش کلکسیون اتومبیلهای لوکس «شاهرخ خان» به 50 میلیون دلار می رسد ، او چندین خودروی لوکس دارد که از میان آنها بی ام دابلیو مدل SRK سری 7 ، بی ام دابیلو کانورتیبل ،‌آئودی A6 ، رولز رویس فانتوم کوپه ، بنتلی کانتینتال جی تی ، میتسوبیشی پاجرو و لندکروز مدلهای محبوب او هستند.



بنیاد خیریه «یک آرزو  کن»

او فرد خیری است و با تأسیس بنیاد خیریه «یک آرزو کن» سعی در برآورده کردن آرزوهای کوچک دارد.

برندهای مورد نظر او بلک بری ، تگ هوئر و لویی ویتون است.



ویدیو مرتبط :
ثروت افسانه ای و کاخ و هواپیمای طلای پادشاه برونئی+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حساب سر انگشتی ثروت «شاهرخ خان» پادشاه بالیوود +تصاویر



اخبار فرهنگی - حساب سر انگشتی ثروت «شاهرخ خان» پادشاه بالیوود +تصاویر

با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای شاهرخ خان كم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام كروز و برد پیت بیشتر است.

«شاهرخ خان» یكی از بازیگران محبوب و شناخته شده در بالیوود است كه اخیرا عنوان «پادشاه بالیوود» را از آن خود كرده است. هر چند این عنوان به خاطر حضور او در فیلمهای مطرح هندی به او داده شده ولی وی با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای او كم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام كروز و برد پیت بیشتر است.

او دوم نوامبر 1965 در مركز پرستاری تالوار در دهلی نو متولد شد. فعالیت سینمایی خود را از اواخر سال 1980 آغاز كرد اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس ایت توس آنس این ویچ بود. او با بازی در بیش از 70 فیلم هندی بعد از «آمیتا باچان» و «كاپورها» یكی از بزرگترین ستارگان سینمای هند معرفی می شود. خان سال 1991 با چیبر گوری ازدواج كرد و در حال حاضر دو فرزند دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 البته حرفه او منحصر به بازیگری و اجرای برنامه زنده در تلویزیون نیست بلكه او سرمایه گذار بزرگی هم است كه تقریبا بیشتر سرمایه خود را در بخش سرگرمی سرمایه گذاری كرده است . او مالك دو استودیوی فیلمسازی «دریمز» و «ردچیل» است كه بیش از 200میلیون دلار درآن سرمایه گذاری كرده است. یك تیم ورزشی كریكت دارد و چندین خانه ، عمارت و املاك و مستغلات در كشورهای مختلف . به بخشی از ثروت شاهرخ خان در گزارش زیر توجه كنید .

خانه چند هزار متری شاهرخ خان در بمبئی كه (Mannat) نام دارد 6 طبقه دارد و گذشته از چندین اتاق ، دفتر ، كتابخانه ، ورزشگاه خصوصی و استخر پنجره هایی ضد گلوله هم دارد كه از آلمان آورده است. این عمارت به سبك ایتالیایی بنا شده و همسرش هر اتاق را به یك شكل طراحی كرده است.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

  گفته می شود ارزش كلكسیون اتومبیلهای لوكس «شاهرخ خان» به 50 میلیون دلار می رسد ، او چندین خودروی لوكس دارد كه از میان آنها بی ام دابلیو مدل SRK سری 7 ، بی ام دابیلو كانورتیبل ،‌آئودی A6 ، رولز رویس فانتوم كوپه ، بنتلی كانتینتال جی تی ، میتسوبیشی پاجرو و لندكروز مدلهای محبوب او هستند.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 بنیاد خیریه «یك آرزو  كن»
او فرد خیری است و با تأسیس بنیاد خیریه «یك آرزو كن» سعی در برآورده كردن آرزوهای كوچك دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

برندهای مورد نظر او بلك بری ، تگ هوئر و لویی ویتون است.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر