سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از بیست سال فیفا


بازی فوتبال فیفا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری است که علاقه‌مندان به آن هر سال در انتظار نسخه جدیدش هستند.

خبرگزاری فارس: بازی فوتبال فیفا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری است که علاقه‌مندان به آن هر سال در انتظار نسخه جدیدش هستند.

 اگر از طرفداران بازی‌های کامپیوتری به خصوص بازی فوتبال فیفا باشید حتماً هر سال در انتظار نسخه جدید این بازی هستید.


این بازی که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری ورزشی است، از سال از سال 1993 میلادی به شکل امروزی خود در آمده است، اما از کیفیت گرافیکی ابتدایی آن در سال‌های اول تا امروز که همه چیز بازی در نهایت ظرافت و با جزئیات کامل طراحی شده مسیر طولانی‌ای سپری شده است.  



















ویدیو مرتبط :
تصاویری از فیفا 14 که هرگز دیده نشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سال 2012 در گذر آمار فیفا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سال 2012 در گذر آمار فیفا

سایت فدراسیون جهانی فوتبال با پایان سال 2012 میلادی به بررسی آمارهای چشمگیر این سال پرداخت.

رکورد بازی‌های گیگز، براد فریدل، لیونل مسی و ... از جمله آمارهایی است که در گزارش فیفا به آنها اشاره شده است.

900

رکورد تعداد بازی‌هایی که رایان گیگز در سال 2012 توانست برای منچستریونایتد بشکند. گیگز 7666 روز پس از نخستین بازی خود با پیراهن شیاطین سرخ توانست در فوریه 2012 به رکورد 900 بازی برای منچستریونایتد دست یابد. ستاره همیشه آماده ولزی منچستریونایتد این روز خاص را با گلزنی برابر نورویچ‌سیتی جشن گرفت.

310

رکورد بازی‌های پیاپی در لیگ برتر انگلیس که در اختیار برد فریدل بود و در نهایت هم شکسته شد. دروازه‌بان 41 ساله تاتنهام رکورد بیشترین بازی پیاپی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را در اختیار داشت و هشت سال پیاپی در سه تیم بلکبرن، آستون‌ویلا و تاتنهام در لیگ برتر بازی کرد.

91

تعداد گل‌های لیونل مسی در این سال که با آن توانست رکورد گلزنی گرد مولر را بشکند. فوق ستاره بارسلونا در رده باشگاهی نیز توانست در سن 25 سالگی رکورد گلزنی سزار رودریگس در بارسلونا را با 232 گل بشکند و گلزن‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا لقب گیرد.

82

رکورد بسته نگه داشتن دروازه است که از آن ایکر کاسیاس در سال 2012 بود. رکورد قبلی 72 بود که در دستان ادوین فان‌درسار بود.

39

39 سال قهرمانی جام ملت‌های اقیانوسیه که بین دو تیم استرالیا و نیوزلند دست به دست می‌شد، سرانجام به تیم غیر از این دو رسید. تیم ملی فوتبال هائیتی در این سال موفق شد، به این رکورد خاتمه دهد و عنوان قهرمانی جام ملت های اقیانوسیه را کسب کند و اولین جزیره اقیانوس آرام باشد که به این عنوان دست پیدا می‌کند. این تیم بیست گل در این مسابقات زد و با قاطعیت قهرمان شد. سه چهارم گل‌های این تیم را فرزندان خانواده تانوی به ثمر رساندند که همراه برادران و پسرعمویشان در ترکیب هاییتی درخشیدند.

31

شکست سنگین 31 بر 0 بوفته‌آ در جام حذفی رومانی برابر برچنی. بوفته‌آ که در دسته دوم رومانی بازی می‌کند، در این دیدار به معنای واقعی تحقیر شد. نیمه اول این دیدار 12 بر 0 به سود برچنی به پایان رسید.

29

29 ثانیه از دیدار تیم‌های مکزیک و برزیل در فینال رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک گذشته بود که "اوریبه پرالتا"، مهاجم مکزیکی دروازه برزیل را باز کرد. این بازیکن در دقیقه 15 گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند تا مکزیک با نتیجه 2 بر 1 قهرمان المپیک شود. این سریع‌ترین گل در فینال یک رویداد بزرگ در تاریخ فوتبال بوده است.

23

23 پیروزی و 15 تساوی برای یوونتوس که توانست بدون باخت به عنوان قهرمانی سری A دست یابد. یووه همچنین رکورد کمترین گل خورده در تاریخ سری A را نیز به نام خود ثبت کرد و فقط 20 گل در یک فصل خورد. 4 گل کمتر از مودنا 1946 و یوونتوس 2005 و میلان 2010.

16

16 سال و 58 روز رکورد گلزنی فابریس اولینگا، بازیکن مالاگا بود تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگا را کسب کند. مهاجم کامرونی که محصول مدرسه فوتبال ساموئل اتوئو در این کشور است. رکورد قبلی 16 سال و 289 روز و از آن ایکر مونیان، بازیکن آتلتیک بیلبائو بود.

8

تعداد گل‌های دیدیه دروگبا در ورزشگاه ویمبلی. او اولین بازیکنی شد که در چهار فینال مختلف اتحادیه در انگلیس گل زده است. پیروزی 2 بر 1 برابر لیورپول در سال آخر حضور این مهاجم ساحل‌عاجی برای چلسی باعث شد تیم لندنی فاتح جام‌اتحادیه شود. اشلی کول نیز با این قهرمانی رکورد قهرمانی خود در جام اتحادیه را به هفت جام رساند تا پیشتاز شود.

5

پس از این‌که تیم‌های اروپایی 5 سال پیاپی قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شدند، در نهایت کورینتیانس، نماینده آمریکای جنوبی توانست با برد 1 بر 0 چلسی فاتح این جام شود. با این قهرمانی شمار قهرمانی‌های برزیل در جام‌جهانی باشگاه‌ها به 4 قهرمانی رسید تا این کشور موفق‌ترین کشور در این مسابقات شناخته شود.

4

رکورد بازگشت به بازی سوئد برابر آلمان. وقتی آلمان با تاریخ 108 ساله فوتبالش با 4 گل از سوئد جلو افتاد، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این دیدار در نهایت به تساوی برسد اما سوئد در نهایت با 4 گل توانست بازی را به تساوی بکشاند.

4

پیروزی پر گل اسپانیا برابر ایتالیا که پرگل‌ترین پیروزی این کشور در تاریخ جام‌جهانی و جام ملت های اروپا بود. لا روخا همچنین اولین تیمی شد که سه جام بزرگ جهان را پی‌درپی کسب می‌کنند. اولین تیمی که از جام قهرمانی‌اش در ملت‌های اروپا دفاع می‌کند. ژاوی با 3 پاس گل در فینال رکورد بیشترین پاس گل در یک دیدار در تاریخ این مسابقات را هم شکست.

انتهای پیامکد خبرنگار: 71460● مشاهده‌ی نظرات (0)نام و نام خانوادگی* ایمیل* متن نظر*