سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از اردوگاه پرورش بادی‌گارد!


رویترز در ماه دسامبر گزارشی از نحوه آموزش به محافظان شخصی در چین که با سختی و طی مراحل بسیار دشوار همراه است به نمایش گذاشته شده .

تابناک: رویترز در ماه دسامبر گزارشی منتشر کرد که در آن نحوه آموزش به محافظان شخصی در چین که با سختی و طی مراحل بسیار دشوار همراه است به نمایش گذاشته.

در این مدرسه که در حومه شهر پکن واقع شده، یک سرباز سابق ارتش بنام چن یانگ جینگ به همراه دستیارانش مشغول به آموزش کارآموزانی است که برخی از آنها سابقاً در ارتش این کشور دوره سربازی را طی کرده و با هدف محافظ شدن برای افراد مشهور و ثروتمند، علاقمند به طی این دوره و کسب امتیاز و گواهی مربوطه هستند.

وی می گوید این آکادمی با این سطح آموزش برای اولیّن بار در این کشور اقدام به آموزش کارآموزان کرده و آنها باید شرایط بسیار سخت همراه با تقویت قوای جسمانی و واکنش سریع دفاعی را درکنار کسب امتیازات لازم با موفقیّت طی کنند.

چن برای آموزش هر یک از این کارآموزان مبلغی حدود ۷۰۰۰ دلار برای هر ماه دریافت می‌کند. همچنین دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته آن از حداقل یکسال آغاز و با پیشرفت سطح این مدت افزایش می‌یابد.







چن در کنار همسر و فرزند سه ساله اش و دو محافظ شخصی



کارآموزان در حال طی دوره آزمایشی در یک ویلا



نحوه خوابیدن کارآموزان در هوای بسیار سرد و نحوه گرم نگه داشتن بدن



دستان بی حس دختر توانایی باز کردن تکمه آستین را نداشته و مجبور به بازکردن آن با دندانهاست



نمونه ای کوچک از جراحاتی که کارآموزان در دوره های مختلف متحمل می شوند



دختر جوانی که از شدت تمرینات سخت با افت فشار و از حال رفتگی مواجه شده



تنبیه افرادی که به هر دلیلی تمایل به ادامه آموزش نداشته و یا کم کاری می کنند







تمرین نجات گروگان





تمرین امداد و نجات



یک کارآموز زن در حالیکه از فرط خستگی روی زمین واژگون شده



کارآموزان در حالیکه جراحت دارند و یا به هر دلیلی دچار مشکل هستند، نمی توانند تمرین را ترک کنند، در این عکس کارآموز دچار خونریزی شدید بینی شده


ویدیو مرتبط :
سگ های بادی گارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از حضور اعضای داعش در اردوگاه یرموک



یک مقام فلسطینی از تشدید درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق بین عناصر داعش با نیروهای مدافع این اردوگاه از بامداد امروز خبر داد.

«انور عبدالهادی» رئیس بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) ‌ در سوریه روز دوشنبه گفت: درگیری‌ها بین تروریست‌های داعش با کمیته‌های مردمی، نیروهای دفاع ملی و نیز نیروهای وابسته به گروه موسوم به اکناف بیت المقدس در داخل اردوگاه یرموک از بامداد امروز شدت بیشتری گرفته است.

وی افزود: تروریست‌های داعش در اردوگاه یرموک که از چند روز پیش صحنه درگیری‌های شدید و خونین است، از ساکنان اردوگاه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

مسئول فلسطینی تاکید کرد آوارگان فلسطینی در اردوگاه یرموک در محاصره عناصر داعش هستند و تک تیراندازهای این گروه تکفیری به آنان اجازه خارج شدن از داخل اردوگاه را نمی‌دهند و از اهالی اردوگاه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

عبدالهادی گفت: سازمان آزادیبخش فلسطین از هیچ تلاشی برای شکستن محاصره اردوگاه یرموک، ارسال کمک‌های انسانی به داخل اردوگاه و حفظ جان فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: گروههای فلسطینی در دو روز گذشته توانستند نزدیک به ۴۰۰ خانواده را از داخل اردوگاه خارج کنند.

این مسئول فلسطینی خاطرنشان کرد در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ درصد اردوگاه یرموک در کنترل نیروهایی است که از این اردوگاه در برابر تهاجم عناصر داعش دفاع می‌کنند.

عبدالهادی اظهار داشت عناصر داعش هم اکنون در بخش‌های جنوب، شرق و برخی مناطق مرکزی اردوگاه یرموک مستقر هستند و درگیری‌ها بین طرفین با شدت ادامه دارد.

مسئول فلسطینی درباره تعداد ساکنان فعلی اردوگاه یرموک گفت در حال حاضر ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر (فلسطینی و سوری) در این مکان حضور دارند و شمار فلسطینی‌ها از نه هزار نفر فرا‌تر نمی‌رود.

رئیس بخش سیاسی ساف در سوریه اظهار داشت در خشونت‌های اخیر در اردوگاه یرموک دست کم ۲۱ نفر کشته شدند و اعضای داعش ۸۰ نفر را ربودند.

اتحادیه عرب نیز روز یکشنبه از جامعه بین المللی خواست برای محافظت از آوارگان فلسطینی ساکن اردوگاه یرموک در برابر شبه نظامیان داعش اقدام کند.

این اتحادیه در بیانیه‌ای درباره اوضاع ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی که در سوریه زندگی می‌کنند ابراز نگرانی کرد و افزود آوارگان فلسطینی تا زمان دستیابی به صلح جامع در سوریه مه‌مان هستند و پس از آن می‌توانند به کشورشان بازگردند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - ابنا