سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ترسناک‌ترین عملیات نجات در دنیا


گروهی از غواصان در خلیج مکزیک مجبور شدند برای نجات یکی از قاتلان انسان، جان خود را به خطر بیندازند.





گروهی از غواصان در خلیج مکزیک مجبور شدند برای نجات یکی از قاتلان انسان، جان خود را به خطر بیندازند. این گروه در یک قفس آهنی در زیر آب به سر می‌بردند که یک کوسه 5/4 متری متوجه حضور آنها شد و به قفس حمله کرد.  اما در این هنگام آرواره‌های کوسه به یکی از کپسول‌های فلزی کنار قفس گیر کرد و او در آن‌جا به دام افتاد. از آن‌جایی که کوسه‌ها نمی‌توانند به سمت عقب شنا کنند، این حیوان نمی‌توانست خود را از این دام رها کند.

در این هنگام غواصان جان‌شان را در کف دست گذاشته و تلاش کردند کوسه یک و نیم تنی را از این دام رها کرده و او را به سمت عقب هل بدهند.

درست در همان لحظه، دان کارپنتر از فرصت استفاده کرد و این تصاویر بی‌نظیر را از تلاش انسان برای نجات جان یکی از مهاجمان خطرناکش ثبت کرد.

او در این باره می‌گوید: «در تمام مدتی که دستان ما روی صورت کوسه قرار داشت و سعی می‌کردیم او را به سمت عقب هل بدهیم به این موضوع فکر می‌کردیم که اگر او به ما حمله کند، آیا می‌توانیم به سرعت دستان خود را به داخل قفس بکشیم؟»

 در نهایت این غواصان توانستند طی یک عملیات نفس‌گیر کوسه را نجات بدهند.


ویدیو مرتبط :
پهباد توپی که که در عملیات نجات، به کمک تیم نجات می آید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترسناک‌ترین گذرگاه های دنیا! +عکس


تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با کابل های زنگ زده سرپا نگه داشته شده و تا چشم کار می کند ادامه پیدا کرده است.