سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تراکتور سیکلت دیده اید؟! +عکس


موتورسوار آمریکایی چیزی به نام تراکتور سیکلت ساخته است.

وبسایت اتاق خبر 24: لَری مِدویگ موتورسوار اهل پنسیلوانیا، اوهایو، آن‌قدر شیفته موتورسیکلت است که از هر چیزی می‌تواند موتورسیکلت بسازد. چند سال پیش او با استفاده از اجزای قدیمی یک تراکتور چیزی ساخت که شاید بتوان آن را تراکتور سیکلت نامید! وسیله نقلیه عجیب مدویگ در طی مراسم‌های مختلف و در فروشگاه‌های ابزارآلات در سطح شهر اوهایو دیده‌شده است.

تراکتور سیکلت دیده اید+عکس

تراکتور سیکلت دیده اید+عکس

تراکتور سیکلت دیده اید+عکس


ویدیو مرتبط :
گالری عکس زیبا ترین موتور سیکلت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تراکتور، تراکتور سوار شد+ عکس



اخبار ورزشی, سرمربی تراکتور

در حاشیه بازدید باشگاه تراکتورسازی از کارخانه تراکتورسازی تونی اولیویرا سرمربی تیم به همراه تعدادی از بازیکنان به ترتیب سوار تراکتور شده و عکس های یادگاری انداختند.

لازم به ذکر است، در این جلسه اعلام شد که در صورت پیروزی پاداش خوبی برای تیم در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی در این نشست اظهار داشت: «به عنوان هوادار توصیه می کنم طوری بازی کنید که انگار دو گل عقب هستید و از ابتدا برای کسب سه امتیاز این مسابقه تمام توان خود را بگذارید تا بتوانید با بازی خوب و کسب نتیجه دلخواه دل هواداران را شاد کنید.»

محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به حساسیت بازی مقابل با تیم استقلال اظهار داشت: «در این بازی دست به دست دهید تا بتوانیم این سه امتیاز حساس را کسب کنیم ، چرا که با این برد شخصیت و روحیه تیم زیاد می شود و می توانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک تر کنیم، باید بگویم اگر ببریم تمامی هوادارانمان در تمام نقاط کشور خواهند خدید و دلشان شاد خواهد شد ولی در صورت باخت دلشان خواهد شکست.»
منبع:rouzegareno.ir